Επικοινωνία στο : filoksenoblog@yahoo.gr

''Live Scores''


powered by Agones.gr - opap

Πέμπτη 12 Αυγούστου 2010

Άντζελα: "Είμαι 56 ετών"

Η Άντζελα Δημητρίου επιτέλους αποκάλυψε την ηλικία της...Αν θέλουμε την πιστεύουμε βέβαια.
Χαρακτηριστικά δήλωσε: «Είμαι...

56 χρονών. Μακάρι να φτάσουν στην ηλικία μου και άλλες και να έχουν κάνει αυτά που έχω κάνει εγώ, να έχουν δυο παιδιά, εγγόνια και να είναι κουκλάρες».
Και πρόσθεσε: «Ο εγγονός μου, ο Παναγιώτης μου λέει ότι θέλει να με λέει γιαγιά, αλλά δεν μπορεί». Η τραγουδίστρια μίλησε και για την πιο άσχημη στιγμή της ζωής της. «Πριν τρία χρόνια, την ημέρα των γενεθλίων μου έχασα τον αδερφό μου και μετά από τρεις μήνες τον πατέρα μου; Φέτος έκανα το πιο άσχημο Πάσχα της ζωής μου. Ήμουν μοιρασμένη στα δυο, σκεφτόμουν τον αδερφό μου και τον πατέρα μου».
Όσο για τους άντρες της ζωής της δήλωσε: «Κατά καιρούς έχω κάνει πολλές σχέσεις με ανώνυμους και επώνυμους. Αυτή τη στιγμή υπάρχει μόνο ένας άντρας στη ζωή μου, ο Γιώργος Τρούπης».
Όσο για την Τζούλια Αλεξανδράτου στην εκπομπή «Tv Weekand» είπε:«Στεναχωρήθηκα πολύ όταν είδα ένα κορίτσι σαν την Τζούλια φρέσκο και δροσερό να γίνεται μια πορνοστάρ, να κατηγορεί τους γονείς της και μια αδερφή που δεν της μοιάζει καθόλου. Δεν ντρέπεται να περπατά στο δρόμο;».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου