Επικοινωνία στο : filoksenoblog@yahoo.gr

''Live Scores''


powered by Agones.gr - opap

Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

Δημήτρης Ουγγαρέζος And his madness

Δημήτρης Ουγαρέζος  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Είναι ο Έλληνας «Τζιμ Κάρεϊ» (η ομοιότητά τους είναι τρομερή), ο οποίος τη φετινή σεζόν έτρεχε από το πρωί μέχρι το βράδυ, κάνοντας δύο τηλεοπτικές και μία ραδιοφωνική εκπομπή. Αυθόρμητος, ετοιμολόγος και φανατινός Maxim αναγνώστης, ήρθε στα γραφεία μας ένα μουντό απόγευμα και μας έφτιαξε τη διάθεση.


Αύγουστος 2010
Από τον Τάσο Μεργιαννη
Έχεις ψάξει το γενεαλογικό σου δένδρο;
Ο πατέρας μου είναι από το Καστελόριζο και η μητέρα μου από την Κάλυμνο. Ήταν παιδιά Ελλήνων μεταναστών, γνωρίστηκαν στο Κάιρο και έμειναν στη Νότια Αφρική. Ο πατέρας μου δούλευε μηχανικός και η μητέρα μου δασκάλα στην ελληνική κοινότητα της Νότιας Αφρικής.

Στην Ουγγαρία έχεις πάει ποτέ για να τιμήσεις και το επίθετό σου;
Όχι, αν και ξέρω ότι είναι η χώρα της τσόντας. Έχω πάει, βέβαια, στην Πράγα, αλλά με γκόμενα, κι έτσι δεν μπόρεσα να τη χαρώ όσο θα ήθελα...

Θυμάσαι την πρώτη σου τσόντα;
Εννοείται. Ήταν μια σοφτ αμερικανιά στο New Channel. Την πρώτη hardcore τσόντα της ζωής μου την είδα με συμμαθητές λίγο πριν φύγουμε για την πενταήμερη.

Πότε έκανες σεξ για πρώτη φορά;
Στα 17 με την τότε κοπέλα μου. Είχα κερδίσει χρονιά και είχα μόλις τελειώσει το σχολείο. Βέβαια, είχαμε κάνει τις μπουρδελότσαρκες μας πιο πριν με την παρέα...

Ποιος ήταν ο πρώτος σου μεγάλος έρωτας;
Εκείνη η κοπέλα με την οποία ήμασταν μαζ ί- ήμουν 17 και ήταν 19. Ήμουν τόσο κολλημένος, που έκανα τέσσερα χρόνια να την ξεπεράσω. Γενικά, είμαι λίγο «μανιαμούνιας», όταν ερωτεύομαι πέφτω με τα μούτρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου