Επικοινωνία στο : filoksenoblog@yahoo.gr

''Live Scores''


powered by Agones.gr - opap

Τετάρτη 11 Αυγούστου 2010

Κοιτάζει και Ούκρα

  Κοιτάζει και Ούκρα

 

Ο Παναθηναϊκός θέλει να ενισχυθεί με έναν επιθετικό

Ο Παναθηναϊκός θέλει να ενισχυθεί με έναν επιθετικό και έχει βάλει στο στόχαστρο του, τον Αντρέ Φιλίπε Αλβες Μοντέιρο Ούκρα της Πόρτο. Ο Αζίρα Μακουκούλα της Μπενφίκα τόνισε πως οι πράσινοι αποτελούν ιδανική προοπτική για την καριέρα του.

Ο Παναθηναϊκός, όπως αναφέρει η εφημερίδα «Goal» έχει στρέψει το ενδιαφέρον του και στον 22χρονο επιθετικό της Πόρτο, Ούκρα. Ο νεαρός άσος μπορεί να αγωνιστεί τόσο στα άκρα όσο και στην κορυφή της επίθεσης και πραγματοποίησε καλές εμφανίσεις με την εθνική Πορτογαλίας Under 21. Οι «δράκοι» τον παραχωρούν ως δανεικό κάτι που είχε γίνει και τα δύο προηγούμενα χρόνια με την Ολανένσε.

Για τον παίκτη εξαιρετική άποψη έχει και ο Κάρλος Φρέιτας, ενώ ο Νίκος Νιόπλιας τον είχε δει όταν ήταν προπονητής στην εθνική ομάδα των Ελπίδων και είχε τεθεί αντιμέτωπος με την Πορτογαλία για την προκριματική φάση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος U-21,

Μακουκούλα: «Ιδανική προοπτική ο ΠΑΟ»

Ο Αζίρα Μακουκούλα μιλώντας στην εφημερίδα «ΠΡΑΣΙΝΗ» τόνισε πως ο Παναθηναϊκός είναι ιδανική προοπτική για τη συνέχεια της καριέρας του: «Γνωρίζω τον Παναθηναϊκό. Είναι σπουδαία ομάδα. Είμαι πολύ φίλος με τον Κώστα Κατσουράνη. Ο σύλλογος της Αθήνας αποτελεί ιδανική προοπτική για τη συνέχεια της καριέρας μου. Στο ρόστερ της Μπενφίκα βρίσκονται ήδη αρκετοί επιθετικοί. Επέστρεψα στην πατρίδα μου και συνεχίζω με καθημερινές προπονήσεις. Δεν γνωρίζω αν θα βρίσκομαι στα πλάνα του προπονητή μου για τη νέα αγωνιστική περίοδο. Αναζητώ ένα σύλλογο που θα μου παρέχει χρόνο συμμετοχής. Ο Παναθηναϊκός είναι μεγάλος σύλλογος. Διαθέτει ποιοτικούς ποδοσφαιριστές. Θέλω να αγωνιστώ δίπλα στον Σισέ, έναν πραγματικό μεγάλο σκόρερ. Είμαι φίλος με τον Ζούλιο Σέζαρ (έπαιζε στην ΑΕΚ) και μου έχει μεταφέρει τον παλμό των ελληνικών γηπέδων. Αναζητώ τις καλύτερες συνθήκες για τη συνέχεια της καριέρας μου. Θέλω να αγωνιστώ και να διεκδικήσω θέση στην εθνική ομάδα της χώρας μου. Ο μάνατζερ μου χειρίζεται τις διαδικασίες. Προσωπικά δεν έχω μιλήσει με κάποιον από τον Παναθηναϊκό. Παράλληλα με την ελληνική ομάδα υπάρχουν προτάσεις από Γερμανία (Στουτγάρδη), Τουρκία και Πορτογαλία»

Πάντως, υπάρχει έντονη φημολογία για ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού για τον Μπρούνο Γκάμα της Ρίο Αβε.

Πηγή:gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου