Επικοινωνία στο : filoksenoblog@yahoo.gr

''Live Scores''


powered by Agones.gr - opap

Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

Ε. Παπαρίζου: «Αν ο γιος μου ήταν γκέι θα ήθελα να το ξέρω πρώτη!»

Έτοιμη να γίνει μαμά δηλώνει η Έλενα Παπαρίζου, που σε συνέντευξη της στο Life & Style παραδέχεται: «Όλες οι φίλες μου έχουν μωρά και τους κάνω baby sitting. Δεν ξέρω αν θα είναι του χρόνου ή δυο χρόνια μετά, αλλά η ώρα έρχεται»!

Τι θα έκανε όμως αν το παιδί της ήταν gay; «Κανένας γονιός δεν κάνει ένα παιδί με την σκέψη να γίνει γκέι ή στρέιτ. Αυτό που ενδιαφέρει όλους πιστεύω είναι το παιδί τους να είναι υγιές, καλό, να μεγαλώσει σωστά και να γίνει ένας σωστός άνθρωπος. Το μόνο που θα ήθελα αν είχα έναν γκέι γιο ή κόρη, θα ήταν να το πει πρώτα σε εμένα για να το συμβουλεύσω εγώ. Θέλω για τα παιδιά μου να είμαι και μαμά και φίλη και να μου λένε τα πάντα».
Φυσικά για πατέρα των παιδιών της έχει επιλέξει τον επί 11 χρόνια σύντροφο της Τόνι Μαυρίδη με τον οποίο μένουν μαζί, δουλεύουν στον ίδιο χώρο, αλλά δεν είναι «ένα». «Το ότι είμαστε μαζί δεν σημαίνει ότι είμαστε ένα. Είμαστε δύο διαφορετικοί άνθρωποι, που μοιραζόμαστε όμως την ίδια στέγη, αλλά και τον ίδιο τρόπο σκέψης, έχουμε κοινές απόψεις και το πιο σημαντικό, ταιριάζουμε σεξουαλικά»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου