Επικοινωνία στο : filoksenoblog@yahoo.gr

''Live Scores''


powered by Agones.gr - opap

Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

Εθισμένη στα...πατατάκια!

 









Η 30χρονη Ντέμπι Τέιλορ, δεν τρώει τίποτα άλλο εκτός από..πατατάκια τα τελευταία δέκα χρόνια! Η Ντέμπι,  είτε πάει διακοπές είτε σε ένα εστιατόριο, κουβαλάει ολόκληρες σακούλες με πατατάκια τα οποία έχουν διάφορες..γεύσεις!



«Ξέρω ότι μπορεί να ακούγεται παράξενο αλλά εμένα με βοηθάει», δηλώνει η Ντέμπι που δουλεύει ως καμαριέρα σε ξενοδοχείο. Αν και η οικογένεια της προσπάθησε να την βοηθήσει να κόψει την κακιά αυτή συνήθεια η Ντέμπι δηλώνει εθισμένη: «Όποτε προσπαθώ να φάω κάτι άλλο, απλά δεν μπορώ να το φάω. Αλλά ακόμα και αν το φάω, αρωσταίνω  γιατί το σώμα μου δεν το δέχεται».


 Η Ντέμπι που έχει ένα γιό, όποτε πηγαίνει στο σούπερ-μάρκετ έρχεται αντιμέτωπη με την έκπληξη των υπαλλήλων στα ταμεία αφού: « Οι άνθρωποι μας κοιτάζουν και γελάνε όταν βάζω τόσο πολλές σακούλες πατατάκια στο καρότσι μου. Καμιά φορά προσθέτω μερικά γλυκά και Κόκα-Κόλα για το γιό μου, και οι ταμίες με ρωτάνε αν στο σπίτι έχουμε πάρτι».

 Όσο για το αν σκέφτεται να κόψει τα πατατάκια; «Δεν βλάπτω κανέναν και η καρδιά μου δεν σταμάτησε ακόμα να χτυπάει, έτσι, μέχρι να πάθω κάποιο σοβαρό πρόβλημα μα την υγεία μου θα τρώω με μεγάλη ευχαρίστηση τα αγαπημένα μου πατατάκια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου