Επικοινωνία στο : filoksenoblog@yahoo.gr

''Live Scores''


powered by Agones.gr - opap

Πέμπτη 12 Αυγούστου 2010

"Καταγγελια για forthnet"










"Με το παρών e-mail θα ήθελα να δώσω τις ευχαριστίες μου προς την εταιρία Forthnet…
Στην συγκεκριμενη εταιρια εχω συνδεση double-play από τον Μάιο του 2007 έως και χτες...

Χτες η εν λόγο εταιρία μου έκοψε την σύνδεση γιατί στο λογιστήριο τους φάνηκε ότι έχω 2 απλήρωτους λογαριασμούς.


Ο ένας λογαριασμός είχε πληρωθεί μέσω ibank της Εθνικής Τράπεζας όμως, όταν τους ενημέρωσα για αυτό μου απάντησαν ότι άμα δεν πληρωθεί και ο δεύτερος λογαριασμός δεν μπορούν να μου κάνουν επανασύνδεση.Τους ενημερωσα οτι η πληρωμη θα γινει 30/7 αλλα παλι δεν δεχτηκαν την επανασυνδεση.

Τότε αποφάσισα να διακόψω την σύνδεση μου με αυτήν την εταιρία και πήγα στο κεντρικό τους κατάστημα στην οδό Ατθίδων και Λ.Συγγρου και ζήτησα την διακοπή.

Η απάντηση τους : «Πρέπει να πληρώσω το λογαριασμό που έχει εκδοθεί και αφορά πάγιο Αυγούστου και μετά θα κάνουν την διακοπή»

Γιατί κύριοι της Forthnet πρέπει να πληρώσω για μια υπηρεσία που δεν μου παρέχεται και δεν θέλω από 22/7 ενώ αφορά τον μήνα Αύγουστο;

Εγώ ζήτησα να μου πουν τι τους χρωσταω μεχρι σήμερα και άντε γεια σας..

Έτσι και αλλιώς η σύνδεση είναι κομμένη .."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου