Επικοινωνία στο : filoksenoblog@yahoo.gr

''Live Scores''


powered by Agones.gr - opap

Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

Lady Gaga - Γι' αυτό δεν κάνω σεξ

Ποτέ πια σεξ μόνο κοκαΐνη… Αυτό δηλώνει η 24χρονη εκκεντρική Lady Gaga σε συνέντευξή της στο περιοδικό Vanity Fair.Όπως η ίδια τονίζει αποφεύγει το σεξ
, επειδή φοβάται ότι θα σκοτώσει τη δημιουργικότητά της!

"Μου συμβαίνει κάτι το παράξενο. Όταν κάνω έρωτα με κάποιον νιώθω ότι σκοτώνει την δημιουργικότητά μου και την παίρνει μέσα από τον κόλπο μου" είπε η 24χρονη , στο περιοδικό.

Επίσης, παραδέχτηκε ότι ακόμα κι αν "τρομοκρατείται με τα ναρκωτικά σαν την ηρωίνη" περιστασιακά παίρνει κοκαΐνη"."Δεν θα σας πω ψέματα," είπε. "Περιστασιακά παίρνω κοκαΐνη. Και όταν λέω περιστασιακά, εννοώ ίσως μια-δυο φορές το χρόνο."

Ωστόσο, πρόσθεσε, "δεν θέλω οι θαυμαστές μου να με μιμηθούν. Δεν θέλω οι οπαδοί μου να πιστεύουν ότι παίρνοντας ναρκωτικά θα νιώθουν καλύτερα. Πολύ κόσμο τον οδήγησαν στην καταστροφή. "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου