Επικοινωνία στο : filoksenoblog@yahoo.gr

''Live Scores''


powered by Agones.gr - opap

Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

Ανδρεανή Τσάφου Ανδρεανή Τσάφου The Next Top Model

Ανδρεανή Τσάφου






















Την πρώτη φορά που την πετύχαμε στην Imako, την ψήσαμε να κάτσει στα γραφεία του Maxim για κανένα δύωρο. Ακολούθησαν άλλες πέντε φορές μέσα σε διάστημα δέκα ημερών. Όχι, δεν το έπαιζε δύσκολη για τη φωτογράφιση. Απλώς δε χορταίναμε να τη βλέπουμε!

Αύγουστος 2010
Από τους Μεργιάννη-Χρήστου
Ζυγούλη,  Κυριάκου, Θάνου,  Λίλη: ποιας Playmate την καριέρα θα ήθελες να ακολουθήσεις;
Της Βάσω Κολυδά, της Σύλβιας Παπαδάκη και της Βάσιας Λόη, παρόλο που δεν πήρε πρώτο τίτλο.

Τι τύπου μοντέλο επιλέγεις να είσαι;
Κάποιες θεωρούνται sex symbols, επειδή κάνουν μόνο γυμνές φωτογραφίσεις. Εγώ δεν θέλω μόνο γυμνό. Μου αρέσουν και οι επιδείξεις και οι φωτογραφίσεις. Ένα μοντέλο πρέπει να τα καλύπτει όλα αυτά.

Ποιος σε έψησε να λάβεις μέρος στον διαγωνισμό;
Δεν με έψησε κανείς, το είχα ως στόχο να πάω. Οι δικοί μου άνθρωποι και η οικογένειά μου καταλαβαίνουν ότι το να πηγαίνεις στα Playmates είναι σαν να παίρνεις πτυχίο στο μόντελιγκ! Κάτι σαν μπάτσελορ ή ΜΒΑ.

Είχες γκόμενο στα Playmates;
Ναι, και τώρα έχω.

Πόσο είναι;
Τι σας νοιάζει αυτό; (γέλια)

Ε, τι; Θα μας πεις!
Δεν παίζει ρόλο για μένα η ηλικία. Προτιμώ ο άντρας να είναι μεγαλύτερος. Βέβαια, ποτέ μη λες ποτέ.

Λόγω ωριμότητας;
Μου αρέσει το ώριμο αντρικό στιλ, δεν είμαι λάτρις του baby face, μ’ αρέσει το αρρενωπό στον άντρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου