Επικοινωνία στο : filoksenoblog@yahoo.gr

''Live Scores''


powered by Agones.gr - opap

Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011

Πως θα ξέρετε ότι έχετε εθιστεί στο facebook;...


Μα σου το έστειλα!
Ξανακοιτάω τα Εισερχόμενά μου. Τίποτα. “Σου το έστειλα στο Facebook βέβαια…” Έχετε εθιστεί και δεν το έχετε καταλάβει ότι ο υπόλοιπος κόσμος δεν ζει (ακόμα!) έτσι...
Σημάδια:

1. Όταν δεν το κλείνετε σχεδόν ποτέ. Ή το ελέγχετε κάθε τρεις και λίγο. Αντί για τα πιο σημαντικά νέα, έχετε αφιλτράριστα τα πάντα.


2. Ακόμα χειρότερο όταν περιμένετε με ανυπομονησία να δείτε αν θα “γίνει” κάτι στο Facebook.


3. Θεωρείτε μεγάλο γεγονός ότι ο Χ σχολίασε το κείμενο του Ψ, ή ότι η Α έκανε “μου αρέσει” στην φωτογραφία της Β.


4. “Εγώ δεν έχω πρόβλημα!” Για να το λέτε αυτό, μάλλον κάποιος γνωστός σας μόλις είπε ότι έχετε πρόβλημα. Έχετε…


5. “Μήπως μπορείς να μου δώσεις μια αγελάδα;” Αν δεν είστε αγρότης ή δεν πεινάει η οικογένειά σας, μάλλον αναφέρεστε σε κάποιο από τα εξωφρενικά εθιστικά παιχνίδια του Facebook. Είναι παιχνίδια, όχι πραγματικότητα BTW.


6. Ωχ! Θα είναι χάλια αυτή η φωτογραφία! Ή το ανάποδο. ”Ναι, ναι, πάρε την έτσι για να το ανεβάσω από το κινητό.” Η ζωή είναι το εδώ και τώρα, όχι το πως θα φανεί στο Facebook!


7. Ψάχνετε μισή ώρα ένα βίντεο κλιπ για να ανεβάσετε και μετά ελέγχετε κάθε πέντε λεπτά να δείτε πόσα “μου αρέσει” απέσπασε.


8. Κοιτάτε και ξανακοιτάτε πόσους “φίλους” έχετε και σκανάρετε τους φίλους των φίλων για πιθανότητες να αυξήσετε τον εικονικό σας κοινωνικό κόσμο.


9. ”Καλά, μου την σπάει τρελά το Facebook!” Αυτό το λένε συνήθως αυτοί που είναι μεν εθισμένοι αλλά απλά παρακολουθούν διαρκώς χωρίς να γράφουν.


10. “Εσύ δεν καταλαβαίνεις….” Υπάρχουν και οι άλλοι οι οποίοι πραγματικά πιστεύουν, σχεδόν σαν θρησκεία, ότι το Facebook είναι το μέλλον. Λένε πράγματα όπως “δεν έχω τίποτα να κρύψω” και ανεβάζουν τα πάντα.


Επίσης, με σχιζοφρενικό τρόπο, αυτοί που λένε “σκέφτομαι να διαγράψω τον λογαριασμό μου στο Facebook” είναι συχνά εθισμένοι. Για να φτάσεις να έχεις παθιαστεί τόσο, μάλλον ασχολήθηκες πολύ. Ή στεναχωρήθηκες πολύ από κάτι που έγινε. Όπως και να έχει, το παραπαίρνεις στα σοβαρά.


Status update έχουν όλα (LinkedIn, Twitter, κλπ). Μηνύματα μια χαρά τα καταφέρναμε και με email παλιότερα. Φωτογραφίες και βίντεο αλλού. Τελικά το μόνο προσόν του Facebook είναι ότι “είναι όλοι εκεί” ή τουλάχιστον έτσι νομίζεις εσύ που είσαι εθισμένος…


Filokseno**
Πηγή: 24wro.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου