Επικοινωνία στο : filoksenoblog@yahoo.gr

''Live Scores''


powered by Agones.gr - opap

Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

Το ειρωνικό σχόλιο της Αλεξανδράκη για τον Χάρη Χριστόπουλο

Το ειρωνικό σχόλιο της Αλεξανδράκη για τον Χάρη Χριστόπουλο



Τις δηλώσεις του Χάρη Χριστόπουλου περί ανήθικων προτάσεων σχολίασε η Δήμητρα Αλεξανδράκη... χρησιμοποιώντας αρκετά «σκληρή» γλώσσα, ενώ αναφέρθηκε και στο «Next Top Model 2» και τις δηλώσεις της Βίκυς Καγιά. «Έχω δει τα κορίτσια του Next Top Model 2. Η Βίκυ Καγιά έχει δίκιο, είναι πολύ πιο όμορφες από εμάς, πολύ ψηλές. Σίγουρα η παραγωγή έχει κάνει πολύ καλή δουλειά». είπε, και συνέχισε: «Τα παράπονά μου τα έκανα όταν έπρεπε να τα κάνω, ο Αnt1 με βοήθησε, μπορεί να μην μπήκα στο τρέιλερ του φετινού reality αλλά δεν έγινε και τίποτα. Δεν θέλω πια να αποδείξω τίποτα σε κανένα, παρά μόνο στον εαυτό μου. Εμένα έχω απέναντι πια». Το μοντέλο όμως σχολίασε και τις δηλώσεις του Χάρη Χριστόπουλου περί ανήθικων προτάσεων λέγοντας: «Είναι πολύ μικρό για να με απασχολεί. Δεν πιστεύω αυτό που έχει ειπωθεί περί ανήθικων προτάσεων από τα μοντέλα. Χαρούλη μου, λάθος τρόπο διάλεξες για να προκαλέσεις. Με τέτοια δήλωση, προκαλείς. Θες να γίνεις σούπερ σταρ εκεί που δουλεύεις».



Filokseno**
 Πηγή:gossip-tv

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου