Επικοινωνία στο : filoksenoblog@yahoo.gr

''Live Scores''


powered by Agones.gr - opap

Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Ο... Αγιος Τζιμπρίλ των απόρων της Αφρικής

Τo άλλο πρόσωπο του Τζιμπρίλ Σισέ... Ο σταρ του Παναθηναϊκού, εκτός από το να πανηγυρίζει σαν μικρό παιδί κάθε φορά που πετυχαίνει κάποιο γκολ... έχει και μια άλλη, λιγότερο γνωστή πλευρά. Ο Γάλλος ποδοσφαιριστής και η μητέρα του Karidjata έχουν ιδρύσει φιλανθρωπικό ίδρυμα....
Ο λόγος για το Nine for Africa, το οποίο έχει σκοπό να ανεβάσει το επίπεδο της ποιότητας ζωής απόρων της Αφρικής, οι οποίοι δεν ζουν σε ανθρώπινες συνθήκες ούτε μεγαλώνουν τα παιδιά τους όπως στον ανεπτυγμένο κόσμο. Δίχως τυμπανοκρουσίες ο Τζιμπρίλ Σισέ επιτελεί ένα έργο που δείχνει τη φιλάνθρωπη πλευρά του και μάλιστα μαζί με τη μητέρα του, που για εκείνον υπήρξε και πατέρας. «Ημασταν εφτά αδέλφια, δεν υπήρχαν λεφτά, αλλά υπήρχε αγάπη. Η μητέρα μου μας μεγάλωσε μόνη της και μας έδωσε όσα χρειαζόμασταν για να νιώθουμε καλά» έχει δηλώσει σε παλιότερη συνέντευξή του ο επιθετικός του Παναθηναϊκού.
Ο Σισέ είναι ιδιαίτερα γενναιόδωρος και με τους συναδέλφους του. Οταν οι Εμάνουελ Σάνι και Ογκένι Ονάζι είχαν έρθει για να δοκιμαστούν στην Παιανία, πριν φύγουν ξανά για τη Νιγηρία, τους γέμισε με δώρα. Οι δυο τους πήραν περισσότερες από τέσσερις κούτες γεμάτες αθλητικό υλικό - για την ακρίβεια, παπούτσια, μπάλες και φανέλες με σκοπό να τα μοιραστούν με τα υπόλοιπα παιδιά. Οι δύο νεαροί ενθουσιάστηκαν με αυτή την κίνηση του Σισέ. Τα προβλήματα στη Νιγηρία είναι πολλά και η πρωτοβουλία του επιθετικού τούς γέμισε, όπως ήταν φυσικό, χαρά... 
Ο Σισέ έχει ιδιαίτερη αδυναμία στα παιδιά του. Θέλει μεγαλώνοντας, όπως χαρακτηριστικά έχει δηλώσει, να λένε πως ο πατέρας τους τους τα παρείχε όλα και ότι κατάφερε να φτιάξει κάτι σημαντικό στη ζωή του. «Αν κατάφερνα να εμπνεύσω και μερικούς νέους ανθρώπους, θα μου άρεσε πολύ. Θα μου άρεσε να λένε “θέλω να γίνω σαν τον Σισέ”. Ξέρω πολύ καλά ότι εφόσον είμαι αθλητής, πολλοί άνθρωποι με παρακολουθούν και δεν μου επιτρέπεται να κάνω λάθη. Θέλω να είμαι παράδειγμα και πρότυπο και θα νιώσω πολύ υπερήφανος αν ανακαλύψω μια μέρα ότι έχω δώσει κίνητρο σε ορισμένους ανθρώπους» έχει πει.



Filokseno**
 Πηγή:espressonews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου