Επικοινωνία στο : filoksenoblog@yahoo.gr

''Live Scores''


powered by Agones.gr - opap

Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

«Πρόθεση μου να μείνω στον ΠΑΟ»

Ζεσουάλντο Φερέιρα: «Μπορούμε να πετύχουμε πάρα πολλά»

Ο Ζεσουάλντο Φερέιρα μίλησε για την μάχη του πρωταθλήματος, για την πρόθεση του να μείνει και να χτίσει το νέο Παναθηναϊκό, αλλά και για την ευτυχία που νιώθει στους Πράσινους, παρά τα διοικητικά προβλήματα.

Ο Ζεσουάλντο Φερέιρα μίλησε στην πορτογαλική «A Bola» για την μάχη του πρωταθλήματος, αλλά και την πρόθεση του να χτίσει τον Παναθηναϊκό της νέας εποχής.

Αναλυτικά τα όσα είπε:

-Πως αισθάνεστε στον Παναθηναϊκό, οπού μαθαίνουμε ότι υπάρχουν πολλά διοικητικά προβλήματα;

«Είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένος και χαρούμενος, παρά τα όσα συνέβησαν σε διοικητικό επίπεδο».

-Σκέφτεστε να μείνετε στην ομάδα;

«Πρόθεση μου είναι να εξαντλήσω το συμβόλαιο μου. Νιώθω πολύ καλά με την ομάδα. Προοδεύουμε, ενώ το κλίμα μεταξύ των παικτών είναι εξαιρετικό».

-Ποια είναι τα προγνωστικά σας στη μάχη για τον τίτλο του ελληνικού πρωταθλήματος;

«Πιστεύουσε ότι μπορούμε να καλύψουμε τη διαφορά και να πάρουμε τον τίτλο. Ασχέτως με το τι θα γίνει σε αυτά τα παιχνίδια, που απομένουν μέχρι το τέλος της σεζόν, στις προθέσεις μου είναι να μείνω στην Ελλάδα και στον Παναθηναϊκό».

-Έχετε σκεφτεί πως θα χτίσεται τον δικό σας Παναθηναϊκό;


«Για εμένα είναι ζητούμενο τι θα γίνει του χρόνου. Ξεκινώντας από την αρχή το χτίσιμο, με δικές μου επιλογές, μπορούμε να πετύχουμε πάρα πολλά».

-Θεωρείτε ότι θα παίξει ρόλο η φετινή σας πορεία με τον Παναθηναϊκό;


«Σίγουρα όλα παίζουν ρόλο. Τόσο για την παραμονή μου όσο και για το τι θα συμβεί του χρόνου. Μέσα σε αυτά είναι και οι διοικητικές εξελίξεις. Εγώ όμως θεωρώ ότι κάνω καλά τι δουλειά μου και δεν θα υπάρχει πρόβλημα ως προς αυτό. Ο Παναθηναϊκός είναι ένας πολύ μεγάλος σύλλογος και είναι τιμή μου να δουλεύω σε αυτόν και με αυτούς τους ποδοσφαιριστές».

πηγή: gazzetta
Filokseno**

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου