Επικοινωνία στο : filoksenoblog@yahoo.gr

''Live Scores''


powered by Agones.gr - opap

Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Με δάκρυα στα μάτια το «αντίο» του Ronaldo (video)


Μέσα σε έντονα φορτισμένη συναισθηματικά ατμόσφαιρα ο Ronaldo ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την ενεργό δράση. Ο Βραζιλιάνος επιθετικός εμφανώς συγκινημένος δήλωσε απόλυτα ικανοποιημένος από τα όσα πέτυχε στην καριέρα του, ενώ αποκάλυψε ότι τα τελευταία χρόνια έβαλε αρκετά κιλά εξαιτίας ενός προβλήματος υγείας που τον ταλαιπωρούσε...
«Αποφάσισα να βάλω τέλος στην επαγγελματική μου καριέρα. Και μπορώ να πω ότι η σταδιοδρομία μου στα γήπεδα ήταν πολύ όμορφη και συναρπαστική. Έζησα πολλές νίκες, πολλές ήττες, έκανα πολλούς φίλου. Δεν θυμάμαι να έχω κάποιον εχθρό», είπε αρχικά και συνέχισε: «Πριν από τέσσερα χρόνια, όταν αγωνιζόμουν στη Milan, διαπιστώθηκε πως πάσχω από υποθυρεοειδισμό, κάτι που είχε σαν συνέπεια ο μεταβολισμός μου να μη λειτουργεί καλά και να αυξάνεται εύκολα το βάρος μου. Για να καταπολεμήσω το πρόβλημα θα μπορούσα να έπαιρνα κάποια χάπια, αλλά επρόκειτο για ουσίες που στο χώρο του ποδοσφαίρου είναι απαγορευμένες. Ίσως κάποιοι από αυτούς που κορόιδευαν το βάρος μου και το σχολίαζαν αρνητικά να έχουν μετανιώσει τώρα που μαθαίνουν αυτό το πράγμα. Δεν πειράζει, εγώ δεν κρατώ κακία. Επιτρέψτε μου όμως να κάνω αυτή την αποκάλυψη στο φινάλε της καριέρας μου».

Κλείνοντας, στάθηκε στους πολλούς τραυματισμούς οι οποίοι τον «χτύπησαν» στη διάρκεια της λαμπρής καριέρας του: «Όλοι ξέρουν το ιστορικό μου με σοβαρούς τραυματισμούς. Τα τελευταία δύο χρόνια είχα συνέχεια μυϊκά προβλήματα και έφτασα σε σημείο να ανυπομονώ για το τέλος της καριέρας μου. Θέλω να ευχαριστήσω όλες τις ομάδες στις οποίες αγωνίστηκα, όλους τους συμπαίκτες μου, τους προπονητές και τους φιλάθλους. Ευχαριστώ επίσης την οικογένειά μου κι όσους μου άσκησαν κριτική βοηθώντας με αυτή. Ιδιαίτερα όσους φιλάθλους με επευφημούσαν, ευχήθηκαν κι έκλαψαν για μένα όταν τραυματίστηκα».

 



Link: http://www.sportena.com
Filokseno** 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου