Επικοινωνία στο : filoksenoblog@yahoo.gr

''Live Scores''


powered by Agones.gr - opap

Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

«Έχω όρεξη για τίτλους»



Οι οπαδοί του Παναθηναϊκού είναι απίστευτοι!

Ο Λουίς Γκαρσία τόνισε πως ο Παναθηναϊκός του δίνει τη μεγάλη ευκαιρία για να κατακτήσει πρωτάθλημα. Ο Ισπανός μεσοεπιθετικός μίλησε για την όρεξη που έχει αλλά και τους απίστευτους οπαδούς του «τριφυλλιού». 

Αποσπάσματα από όσα δήλωσε στο περιοδικό «Παναθηναϊκό Τριφύλλι»:

-Γιατί διάλεξες τον Παναθηναϊκό;

«Για πολλούς λόγους. Ο ένας είναι πως παίζει στο Τσάμπιονς Λιγκ. Και όλοι θέλουν να συμμετέχουν στην κορυφαία διοργάνωση. Ο άλλος είναι πως είναι ένα μεγάλο κλαμπ, γνωστό και σεβαστό στην Ευρώπη. Έχει σπουδαίους παίκτες και καταπληκτικούς οπαδούς. Δεν έχω κερδίσει ποτέ ένα πρωτάθλημα στην καριέρα μου και ο Παναθηναϊκός μου δίνει την ευκαιρία να το κάνω».

-Μετά από τόσα χρόνια στο υψηλότερο επίπεδο και με τις περγαμηνές σου, έχεις ακόμη φιλοδοξίες;

«Φυσικά. Όπως σας είπα θέλω να κερδίσω το πρωτάθλημα. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Εγώ λατρεύω το ποδόσφαιρο. Πολλοί λένε ότι μας νοιάζουν μόνο τα χρήματα. Δεν είναι έτσι. Αυτό που σου μένει στο τέλος είναι οι τίτλοι, οι διακρίσεις. Και έχω όρεξη για πολλές διακρίσεις ακόμη».

-Αν σου ζητούσα να προβλέψεις τι θα πετύχει η ομάδα φέτος, τι θα έλεγες;

«Δεν είναι εύκολο να κάνεις προβλέψεις. Αυτό που ξέρω είναι πως θα δώσουμε τα πάντα για να πετύχουμε τους στόχους της ομάδας. Και του κόσμου. Στην Καβάλα όταν μπήκα στο γήπεδο και είδα 5.000 οπαδούς μας εκεί, δεν το πίστευα».

-Πόση βοήθεια δίνει ο κόσμος;

«Πολύ μεγάλη. Οι οπαδοί του Παναθηναϊκού είναι απίστευτοι! Πάνε παντού με την ομάδα και φωνάζουν συνέχεια. Δεν σας κρύβω ότι στην Καβάλα τρόμαξα λίγο όταν στους πανηγυρισμούς με τον Σισέ είδα να πέφτουν δίπλα μας καπνογόνα αλλά κατάλαβα ότι έτσι δείχνουν τη χαρά τους. Να ξέρουν ότι πάντα θα δίνω τον καλύτερο εαυτό μου»

-Να κλείσουμε το ποδόσφαιρο με την Εθνική Ισπανίας. Ήσουν βασικό στέλεχος μέχρι τον τραυματισμό σου αλλά η ατυχία δεν σε άφησε να χαρείς τις κορυφαίες στιγμές. Ζήλεψες καθόλου τις «παλιοσειρές» σου;

«Είχα 18 συμμετοχές, έπαιξα στο Μουντιάλ του 2006 και στα προκριματικά του EURO 2008 αλλά μετά τραυματίστηκα. Θα ήθελα να παίξω και να κατακτήσω τα πάντα αλλά δεν ζηλεύω τα παιδιά. Αντίθετα το χάρηκα πολύ. Ο Πουγιόλ, ο Τσάβι, ο Τσάμπι Αλόνσο είναι πολύ φίλοι μου και είχαμε διαρκή επαφή οπότε ένιωθα λίγο μέρος της χαράς τους».

Πηγή: gazzetta.gr

Filokseno**

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου