Επικοινωνία στο : filoksenoblog@yahoo.gr

''Live Scores''


powered by Agones.gr - opap

Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

«Εγώ τουλάχιστον δεν είμαι αγενής»



Η απάντηση της Μανωλίδου στον χαρακτηρισμό ότι είναι «ψεύτικη» και «βγάζει έναν ψευτοαριστοκρατισμό»

«Εγώ τουλάχιστον δεν είμαι αγενής», απάντησε μέσα από την εκπομπή «Πολύ Μπλα Μπλα» η Ευγενία Μανωλίδου για τα σχόλια της συνεργάτιδας της Ελένης Μενεγάκη, Χριστίνας Πολίτη.

Η δημοσιογράφος, που συμμετέχει στον «Καφέ με την Ελένη» δύο φορές την εβδομάδα, σχολιάζοντας χθες στιλιστικά μια εμφάνιση της Ευγενίας Μανωλίδου είπε μεταξύ άλλων πως η παρουσιάστρια είναι «ψεύτικη» και «βγάζει έναν ψευτοαριστοκρατισμό».

«Η κυρία Πολίτη το είπε αυτό; Στον αέρα της εκπομπής;», ρώτησε τη ρεπόρτερ του «Πολύ Μπλα Μπλα», φανερά έκπληκτη και ενοχλημένη η παρουσιάστρια του «Master Chef».

«Τι να πω; Δεν ξέρω. Τουλάχιστον εγώ δεν είμαι αγενής. Δεν το περίμενα αυτό. Τι να σας πω, μη με βάζετε σε αυτή τη διαδικασία», πρόσθεσε.

Πηγή: tvnea.blogspot.com

Filokseno**

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου