ΔΕΙΤΕ: Τις πρώτες φωτογραφίες
Η ιαπωνική εταιρεία έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες, αλλά και τα επίσημα τεχνικά στοιχεία του νέου GT-R, η διαθεσιμότητα του οποίου στη γηραιά ήπειρο ξεκινά το Φεβρουάριο του 2011.
Μετά την πολύ… χαμηλών τόνων αποκάλυψη του ιαπωνικού super car στην πρόσφατη Έκθεση του Παρισιού, η Nissan δίνει σήμερα και επίσημα στη δημοσιότητα τις τεχνικές περγαμηνές του νέου της «όπλου» (μαζί ασφαλώς με πλουσιότερο φωτογραφικό υλικό), με το οποίο εισέρχεται ακόμα πιο… δυνατή στο τερέν της κατηγορίας. Τι είναι αυτό που χαρακτηρίζει με μία φράση το νέο GT-R, πέρα από τις ομολογουμένως διακριτικές «επεμβάσεις» των Ιαπώνων στην εσωτερική και εξωτερική περιβολή του; Αν μη τι άλλο, οι «στοχευμένες» αναβαθμίσεις στα μηχανικά του μέρη (βλ. κινητήρας, μετάδοση, ανάρτηση) και στην αεροδυναμική, σε συνδυασμό με την προσθήκη νέων και πιο «ειδικών» σε χαρακτήρα και προσανατολισμό εκδόσεων. Έτσι, λοιπόν, για το GT-R της νέας γενιάς (MY11) οι Ιάπωνες έχουν προβλέψει την προσθήκη της έκδοσης Club Track και για την ευρωπαϊκή αγορά, η οποία ξεχωρίζει ασφαλώς για τις αγωνιστικές της διαθέσεις πλαισιώνοντας τις ήδη υπάρχουσες Egoist, Pure edition, Black edition, Premium edition και SpecV.
Από εκεί και πέρα, περνώντας στο… ζουμί της υπόθεσης, αξίζει σε πρώτη φάση να αναφέρουμε πως ο γνωστός twin turbo V6 βενζινοκινητήρας των 3,8 λίτρων του νέου GT-R ξεχωρίζει τώρα για την αναβαθμισμένη ισχύ και ροπή του, που αντίστοιχα αγγίζουν τις τιμές 530 PS και 612 Nm στις 6.400 όσον αφορά την πρώτη και από τις 3.200 έως και τις 6.000 σ.α.λ., σε σχέση με τη δεύτερη. Πως επετεύχθησαν όλα αυτά; Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία, οι τουρμπίνες του αναβαθμισμένου και οπτικά, πλέον, V6 κινητήρα (σ.σ.: οι διαφορές καταδεικνύονται κάτω από το καπό και με το κόκκινο πλέον κάλυμμά του) διαθέτουν υψηλότερη πίεση πλήρωσης, ενώ διαφορετικός είναι και ο χρονισμός των βαλβίδων του. Συν τοις άλλοις, τροποποιήσεις έχει δεχθεί τόσο το σύστημα εισαγωγής (σ.σ.: η αναλογία καυσίμου/αέρα είναι πλέον διαφορετική), όσο και εκείνο της εξαγωγής (νέα πολλαπλή).
Όλα τα παραπάνω, εκτός από… ευεργετικά σε ότι αφορά στην απόδοση του κινητήρα, αποδεικνύονται εξίσου καλοδεχούμενα έχοντας ως κριτήριο και την κατανάλωσή του, η οποία, σύμφωνα με τους Ιάπωνες, είναι πλέον μόλις 8,5 λιτ./100 χλμ. με βάση τις τυποποιημένες μετρήσεις τους. Μάλιστα, προκειμένου να διατηρείται τόσο η κατανάλωση όσο και οι ρύποι σε… λογικές ποσότητες, οι ιθύνοντες της Nissan εισήγαγαν στον κινητήρα το πρόγραμμα λειτουργίας «Save», το οποίο βελτιστοποιεί τις αλλαγές των σχέσεων όταν το αυτοκίνητο κινείται είτε με χαμηλές ταχύτητες είτε στον αυτοκινητόδρομο.
Μετά την πολύ… χαμηλών τόνων αποκάλυψη του ιαπωνικού super car στην πρόσφατη Έκθεση του Παρισιού, η Nissan δίνει σήμερα και επίσημα στη δημοσιότητα τις τεχνικές περγαμηνές του νέου της «όπλου» (μαζί ασφαλώς με πλουσιότερο φωτογραφικό υλικό), με το οποίο εισέρχεται ακόμα πιο… δυνατή στο τερέν της κατηγορίας. Τι είναι αυτό που χαρακτηρίζει με μία φράση το νέο GT-R, πέρα από τις ομολογουμένως διακριτικές «επεμβάσεις» των Ιαπώνων στην εσωτερική και εξωτερική περιβολή του; Αν μη τι άλλο, οι «στοχευμένες» αναβαθμίσεις στα μηχανικά του μέρη (βλ. κινητήρας, μετάδοση, ανάρτηση) και στην αεροδυναμική, σε συνδυασμό με την προσθήκη νέων και πιο «ειδικών» σε χαρακτήρα και προσανατολισμό εκδόσεων. Έτσι, λοιπόν, για το GT-R της νέας γενιάς (MY11) οι Ιάπωνες έχουν προβλέψει την προσθήκη της έκδοσης Club Track και για την ευρωπαϊκή αγορά, η οποία ξεχωρίζει ασφαλώς για τις αγωνιστικές της διαθέσεις πλαισιώνοντας τις ήδη υπάρχουσες Egoist, Pure edition, Black edition, Premium edition και SpecV.
Από εκεί και πέρα, περνώντας στο… ζουμί της υπόθεσης, αξίζει σε πρώτη φάση να αναφέρουμε πως ο γνωστός twin turbo V6 βενζινοκινητήρας των 3,8 λίτρων του νέου GT-R ξεχωρίζει τώρα για την αναβαθμισμένη ισχύ και ροπή του, που αντίστοιχα αγγίζουν τις τιμές 530 PS και 612 Nm στις 6.400 όσον αφορά την πρώτη και από τις 3.200 έως και τις 6.000 σ.α.λ., σε σχέση με τη δεύτερη. Πως επετεύχθησαν όλα αυτά; Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία, οι τουρμπίνες του αναβαθμισμένου και οπτικά, πλέον, V6 κινητήρα (σ.σ.: οι διαφορές καταδεικνύονται κάτω από το καπό και με το κόκκινο πλέον κάλυμμά του) διαθέτουν υψηλότερη πίεση πλήρωσης, ενώ διαφορετικός είναι και ο χρονισμός των βαλβίδων του. Συν τοις άλλοις, τροποποιήσεις έχει δεχθεί τόσο το σύστημα εισαγωγής (σ.σ.: η αναλογία καυσίμου/αέρα είναι πλέον διαφορετική), όσο και εκείνο της εξαγωγής (νέα πολλαπλή).
Όλα τα παραπάνω, εκτός από… ευεργετικά σε ότι αφορά στην απόδοση του κινητήρα, αποδεικνύονται εξίσου καλοδεχούμενα έχοντας ως κριτήριο και την κατανάλωσή του, η οποία, σύμφωνα με τους Ιάπωνες, είναι πλέον μόλις 8,5 λιτ./100 χλμ. με βάση τις τυποποιημένες μετρήσεις τους. Μάλιστα, προκειμένου να διατηρείται τόσο η κατανάλωση όσο και οι ρύποι σε… λογικές ποσότητες, οι ιθύνοντες της Nissan εισήγαγαν στον κινητήρα το πρόγραμμα λειτουργίας «Save», το οποίο βελτιστοποιεί τις αλλαγές των σχέσεων όταν το αυτοκίνητο κινείται είτε με χαμηλές ταχύτητες είτε στον αυτοκινητόδρομο.
Από εκεί και πέρα, το αμάξωμα έχει δεχθεί επιπλέον ενισχύσεις όσον αφορά στην περαιτέρω αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας του -και όχι μόνο. Επιπρόσθετα, η εμπρός ανάρτηση διαθέτει διαφορετικές ρυθμίσεις σε ελατήρια και αμορτισέρ, ενώ τροποποιήσεις έχει δεχθεί τόσο η αντιστρεπτική δοκός όσο και η γωνία κάστερ των εμπρός τροχών, η οποία έχει αυξηθεί οριακά. Πίσω, οι Ιάπωνες ανακοινώνουν χαρακτηριστικά πως έχει τροποποιηθεί η γεωμετρία της ανάρτησης, ενώ, αναβαθμισμένο εμφανίζεται και το σύστημα πέδησης του αυτοκινήτου. Από εκεί και πέρα, το GT-R MY11 είναι εφοδιασμένο με νέας σχεδίασης ζάντες της εταιρείας Rays, οι οποίες είναι πιο ελαφριές σε σχέση με τις προηγούμενες, ενώ νέα είναι επίσης και η σύσταση της «γόμας» των ελαστικών της Dunlop (τύπος: SP Sport MAXX GT 600 DSST CTT).
Στον τομέα της αεροδυναμικής τώρα, το νέο GT-R ξεχωρίζει από τον προκάτοχό του χάρη στην αναβαθμισμένη κατά 10% απόδοσή του. Ως απόδειξη του παραπάνω ισχυρισμού της Nissan, οι ιθύνοντες της αναφέρουν πως ο συντελεστής οπισθέλκουσας του αμαξώματος έχει μειωθεί από την τιμή 0.27 που ήταν έως τώρα σε 0,26. Στον τομέα της αισθητικής, ο οποίος είναι άμεσα συνδεδεμένος για τους Ιάπωνες με την παράμετρο της αεροδυναμικής απόδοσης, οι αλλαγές εστιάζονται στις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα εμπρός, στο νέο προφυλακτήρα και στα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED, ενώ πίσω στις τροποποιημένες απολήξεις της εξάτμισης αλλά και στο μεγαλύτερο διαχύτη αέρα ο οποίος βρίσκεται στο κατώτατο σημείο του ανασχεδιασμένου –επίσης- προφυλακτήρα.
Πηγή:4troxoi.gr
Στον τομέα της αεροδυναμικής τώρα, το νέο GT-R ξεχωρίζει από τον προκάτοχό του χάρη στην αναβαθμισμένη κατά 10% απόδοσή του. Ως απόδειξη του παραπάνω ισχυρισμού της Nissan, οι ιθύνοντες της αναφέρουν πως ο συντελεστής οπισθέλκουσας του αμαξώματος έχει μειωθεί από την τιμή 0.27 που ήταν έως τώρα σε 0,26. Στον τομέα της αισθητικής, ο οποίος είναι άμεσα συνδεδεμένος για τους Ιάπωνες με την παράμετρο της αεροδυναμικής απόδοσης, οι αλλαγές εστιάζονται στις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα εμπρός, στο νέο προφυλακτήρα και στα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED, ενώ πίσω στις τροποποιημένες απολήξεις της εξάτμισης αλλά και στο μεγαλύτερο διαχύτη αέρα ο οποίος βρίσκεται στο κατώτατο σημείο του ανασχεδιασμένου –επίσης- προφυλακτήρα.
Πηγή:4troxoi.gr
Filokseno**
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου