Επικοινωνία στο : filoksenoblog@yahoo.gr

''Live Scores''


powered by Agones.gr - opap

Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

Βαρέθηκα

-Βαρέθηκα τα ψέμματα των εργοδοτών (πενθήμερο- οκτάωρο-ένσημα-ικανοποιητικός μισθός)


-Βαρέθηκα τις...
 απεργίες των δημοσίων υπαλλήλων και των συντεχνιών που μέσα σε 50 ημέρες έχω περπατήσει 300χμ για να μετακινηθώ από και πρός την εργασία μου


-Βαρέθηκα το συνάνθρωπό μου να μου υπενθυμίζει διαρκώς πόσο "παρτάκιας" είναι ακόμα και στα πιο απλά καθημερινά πράγματα

-Βαρέθηκα το κράτος και την εφορία που με κάνουν να κρατώ αποδείξεις ως τεκμήρα διαβίωσης όταν δε θεωρούν το ηλεκτρικό ρεύμα απαραίτητο για τη διαβίωση του οποιουδήποτε

-Βαρέθηκα τα ψέμματα των 300σίων και του συναφιού τους

-Βαρέθηκα τους συνανθρώπους μου που τραυματίζουν, θανατώνουν ή παρατούν τα ζώα (κατοικίδια) στους δρόμους τα βουνά ή τις πλατείες

-Βαρέθηκα να βλέπω σκουπίδια παντού, σε δρόμους, παραλίες και βουνά

-Βαρέθηκα κάθε χρόνο να καίγονται δέντρα και να μπαζώνονται ρέματα

-Πραγματικά βαρέθηκα να είμαι "σωστή" και να σφίγγω κι άλλο το ζωνάρι μου όταν άλλοι το έχουν λυτό!

Αναγνώστρια

Pigi tromaktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου