Επικοινωνία στο : filoksenoblog@yahoo.gr

''Live Scores''


powered by Agones.gr - opap

Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

Διπλό «χτύπημα» του Φιλίππου


Α1 Πρωτάθλημα Ανδρών | 30.07.2010
















Oι Βεροιώτες απέκτησαν τους Νίκο Λοϊζο και Νίκο Τάτση- Επέστρεψε ο Τάσος Πρωτογέρης


Σε δύο πολύ σημαντικές κινήσεις για το παρόν, αλλά κυρίως για το μέλλον προχώρησε ο Φίλιππος Βέροιας. Η ομάδα του Τεο Παυλίδη απέκτησε για έναν χρόνο τους Νίκο Λοϊζο και Νίκο Τάτση από τον Φοίβο Συκεών. Αμφότεροι είναι βασικά στελέχη της Εθνικής Νέων, που του χρόνου θα πάρει μέρος στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2011 στη Θεσσαλονίκη. Ο 20χρονος τερματοφύλακας Νίκος Λοϊζος αγωνιζόταν πέρσι στον ΑΟΔ Θερμαϊκού και μάλιστα είχε εξαιρετική παρουσία μετά την αποχώρηση του Δανού Κρίστενσεν, ενώ ο 19χρονος δεξιός ίντερ (1,93 μ.) θεωρείται από τα καλά ταλέντα στη θέση του.
Επίσης οριστικοποιήθηκε η επιστροφή του Τάσου Πρωτογέρη στην ομάδα. Ο έμπειρος πλέι μέικερ μετά από ένα πολύ καλό χρόνο στον Ζαφειράκη Νάουσας θα ξαναφορέσει πάλι την φανέλα του Φιλίππου.

«Τιμή μου που θα παίξω στο Φίλιππο»
Ο Νίκος Τάτσης σημείωσε: «Είναι τιμή μου που θα αγωνιστώ σε αυτό το σωματείο, που είναι ιστορικό και έχει τόσες σπουδαίες επιτυχίες. Είμαι πολύ σημαντικό που το πρώτο μου βήμα στην Α1 ανδρών θα γίνει στον Φίλιππο. Είμαι πολύ ικανοποιημένος από την μεταγραφή μου. Θα είναι για μένα ένα μεγάλο σχολείο εν όψει του Παγκοσμίου πρωταθλήματος. Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους του Φιλίππου που με επέλεξαν και φυσικά και αυτούς του Φοίβου για την συνεργασία. Θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να πετύχουμε με την ομάδα».

«Να ξεπεράσω τα όρια μου»
Ο τερματοφύλακας Νίκος Λοϊζος από την πλευρά του επεσήμανε: «Είναι μεγάλη στιγμή στην καριέρα μου αυτή η μεταγραφή. Θέλω να ευχαριστήσω κυρίως τον Φοίβο Συκεών που σε κάθε μου βήμα είναι κοντά μου και με βοηθάει. Στον Φίλιππο ελπίζω να ξεπεράσω τα όρια μου, εν όψει του Παγκοσμίου πρωταθλήματος Νέων, αλλά και για να βοηθήσω τον Φίλιππο. Για μένα η περσινή χρονιά ήταν πολύ σημαντική διότι πήρα το βάπτισμα του πυρρός στην Α1 ανδρών. Θεωρώ πως ήταν μια πετυχημένη χρονιά για μένα και θα ήταν ιδανική, αν ο Θερμαϊκός κατάφερνε να σωθεί κι' όλας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου