Επικοινωνία στο : filoksenoblog@yahoo.gr

''Live Scores''


powered by Agones.gr - opap

Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

Ελληνική πραγματικότητα



Είμαι μόλις 17 χρονών. Τα μάτια μου βιντεοσκοπούν εδώ και πολλά χρόνια πίσω από την ασφάλεια της οικογενίας μου μια κοινωνία που αυτοκαταστέφεται, αρνούμενη να αναδυθεί από τον βούρκο της διαφθοράς στον οποίο βρίσκετε...
 Ακόμα και σήμερα, σε μία περίοδο την οποία οι μικρομεσαίες τάξεις δέχοντε αλλεπάλιλα χτυπίματα από τα "ψηλά" βλέπω πως η διχόνια και η βουλιμία για κέρδος έχουν ριζόσει στην καρδία των ανθρώπων, η απληστία ορίζει τις κινήσεις τους και αυτό μας ωθεί σε αυτοκαταστροφικές ενέργιες. Είμαι μόλις 17 χρόνων και σε μια περίοδο όπου όλο το κίνημα θα έπρεπε να παλέυει για το κοινό καλό βλέπω τον κάθε επαγγελματικό τομέα να μάχεται μόνος του, βλέπω να επικρατεί μια χαόδης ασυνενοησία, βλέπω εμας να στρέφουμε το μαχαίρι στον ίδιο μας τον λαιμό. Από παντού γύρο μου ακούω οτι η νεολέα είναι το μέλλον αυτού του τόπου, αλλά με μαθηματική ακρίβεια αν συνεχίσουμε έτσι ο τόπος αυτός δεν έχει μέλλον για να το παραδώσει σε εμάς. Παρακαλώ απελπισμένα τους συνανθρώπους μου να! συντονιστούν! Να πάψουν να ενεργο! ύν μÎ µ γνώμονα το προσωπικό συμφέρον και να σχεδιάζουν προσεκτικά τα βήματα του κινήματος, διότι ουσιαστικά αυτό είναι το ανατρεπτικό μέσο του λαού. Μην αφίνετε πολιτικούς λαϊκιστές και προβοκάτορες να τι δηλιτιριάζουν...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου