Επικοινωνία στο : filoksenoblog@yahoo.gr

''Live Scores''


powered by Agones.gr - opap

Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

Τζανειο Νοσοκομειο

 

 

Μπορει το θεμα που θηγω να ειναι ολιγων τι παλιο (1 χρονο πριν) αλλα δεν θα βλαψει κανεναν να μαθει τι συμβαινει εκει μεσα. Τον φεβρουαριο,λοιπον, του 2009 χτυπησα το ποδι μου και εσπευσμενα μπηκα σε ενα ταξι και οταν ο ταξιτζης ενημερωθηκε ποιο νοσοκομειο εφημερευε ετρεξε να με παει.
Βοηθωντας με να παω μεχρι τον θαλαμο του ορθοπεδικου εμαθα οτι επρεπε να κοψω χαρτακι προτεραιοτητας.Ο ευγενικοτατος Κ.Νικος ο ταξιτζης το εκανε για μενα και υστερα εφυγε να συνεχισει την δουλεια του.Εκτος απο το χαρτακι της προτεραιοτητας μου ειπαν να βγαλω και ακτινογραφια κατι δωματια παρακατω..Παλι καλα υπηρχαν καποιοι ευγενικοι ανθρωποι που με βοηθησαν(Γιατι οι ιατροι εκει μεσα ειναι ολοι πολυασχολοι-.-).Οταν τελικα μπηκα μεσα ΕΦΡΙΞΑ!Μου ειπανε να ξαπλωσω σε ενα ιατρικο κρεβατι και να περιμενω να μου βαλουν ναρθηκα.ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟ ΤΡΟΧΑΙΟ ΜΕΣ ΣΤΑ ΑΙΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΗ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ ΤΟΥ.Τελοσπαντων δεν μιλησα βγηκα απο το δωματιο και περιμενα για την διαγνωση του γιατρου! .Η διαγνωση του? Σπασιμο κοντα στοÎ! ½ αστ ραγαλο και ημουν τυχερος λεει που δεν βγηκε απο την θεση του.Μετα απο μια εβδομαδα πηγαμε να το διαβεβαιωσουμε σε εναν ιδιωτικο ορθοπεδικο και ηη διαγνωση αυτου του ιατρου ηταν το διαστρεμμα.Ακολουθησαν αλλες 3 επισκεψεις σε 3 αλλους γιατρους(ορθοπεδικους παντα) και μας ειπαν τα ιδια.Και ρωτω εγω τωρα.Θα εφταιγα αν γυριζα πισω στον υποτυθεμενο γιατρο του Τζανειου και τον εδερνα?Αυτος ο γιατρος του Τζανειου μου ειχε πει πως μετα απο 4 εβδομαδες θα επρεπε να βαλω γυψο.(Δηλαδη αν εβαζα γυψο ενω ειχα διαστρεμμα το ποδι μου θα ειχε παραμορφωθεÎ! ¹)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου