Επικοινωνία στο : filoksenoblog@yahoo.gr

''Live Scores''


powered by Agones.gr - opap

Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

Κακόβουλες ή ενοχλητικές κλήσεις και αντιμετώπισή τους


Οι περισσότεροι λίγο-ως πολύ έχουν πέσει κάποια στιγμή θύματα κακόβουλων ή ενοχλητικών κλήσεων.

Σύμφωνα με τους ορισμούς που δίνει ο ΟΤΕ για αυτές τις κλήσεις, ισχύουν τα εξής:......
«Κακόβουλη κλήση» εννοείται η κλήση η οποία περιέχει ιδίως απειλή βίας ή άλλης παράνομης πράξης ή παράλειψης, εξύβριση, προσβολή της γενετήσιας αξιοπρέπειας, εκβιασμό. «Ενοχλητική κλήση» εννοείται η κλήση η οποία, χωρίς να είναι κακόβουλη, διαταράσσει τη οικιακή ειρήνη και προκαλεί ανησυχία, όπως για παράδειγμα οι σιωπηλές και επαναλαμβανόμενες κλήσεις.
Αποφάσισα λοιπόν, μετά απο επαναλαμβανόμενο αριθμό ενοχλητικών κλήσεων με απόκρυψη, να
ψαξω να βρω ένα τρόπο για την αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος. Διαβάζοντας το σχετικό
έγγραφο απο την ιστοσελίδα της ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων), που βρίσκεται στο:
http://www.eett.gr/opencms/opencms//admin/downloads/Informative_Documentation/Ta_dikaiomata_mas.pdf
και αναφέρεται στα δικαιώματα ενός συνδρομητή τηλεφωνικών υπηρεσιών, στην παράγραφο που αφορά την Αναγνώριση κλήσης γράφονται τα εξής:
Μια από τις ειδικές δυνατότητες που οφείλουν να παρέχουν οι εταιρείες που κατέχουν Σημαντική Ισχύ (1) στην αγορά, είναι η αναγνώριση της καλούσας γραμμής.
Σε σχέση με τη δυνατότητα της αναγνώρισης κλήσεων:
1. Μπορούμε, αν θέλουμε, να ζητήσουμε να μην εμφανίζεται ο αριθμός μας όταν καλούμε.
2. Αντίστροφα, μπορούμε να ζητήσουμε να μη δεχόμαστε κλήσεις, όταν υπάρχει απόκρυψη της καλούσας γραμμής
3. Μπορούμε επίσης να ζητήσουμε την εξουδετέρωση της μη αναγραφής της καλούσας γραμμής για περιορισμένο χρονικό διάστημα, με σκοπό τον εντοπισμό ενοχλητικών ή κακόβουλων κλήσεων.
(1) Η ΕΕΤΤ ορίζει σαν εταιρείες με σημαντική ισχύ στην αγορά, για τη σταθερή τηλεφωνία τον ΟΤΕ, ενώ για την κινητή τηλεφωνία την COSMOTE και την VODAFONE.
Ως συνδρομητής του ΟΤΕ απευθύνθηκα αρχικά στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση της εταιρείας. Όταν ζήτησα από την υπάλληλο να με ενημερώσει για την 2n υπηρεσία, μου είπε ότι η συγκεκριμένη δυνατότητα ΔΕΝ διατίθεται από τον ΟΤΕ. Με παρέπεμψε στην 3n επιλογή, για την οποία δεν ήταν και πολυ ενημερωμένη, οπότε αποφάσισα να την αναζητήσω στην ιστοσελίδα της εταιρείας. Ο παρακάτω τιμοκατάλογος έχει αντιγραφεί απο το link:
http://oteshop.ote.gr/portal/page/portal/OTESHOP/customer_service/entopismos_kakoboulon_kliseon
Τέλος εντοπισμού κακόβουλων ή ενοχλητικών κλήσεων για PSTN
Για το χρονικό διάστημα μέχρι και 10 μέρες 67,65 €
Για κάθε επιπλέον ημέρα και μέχρι 15 ημέρες 12,30 €/ ημέρα
Τέλος εντοπισμού κακόβουλων ή ενοχλητικών κλήσεων για ISDN BRA
Για το χρονικό διάστημα μέχρι και 10 μέρες 110,70 €
Για κάθε επιπλέον ημέρα και μέχρι 15 ημέρες 18,45 €/ ημέρα
Τέλος εντοπισμού κακόβουλων ή ενοχλητικών κλήσεων για ISDN PRΑ
Για το χρονικό διάστημα μέχρι και 10 μέρες 332,10 €
Για κάθε επιπλέον ημέρα και μέχρι 15 ημέρες 36,90 €/ ημέρα
Για την υπηρεσία ισχύουν και τα παρακάτω:
Η υπηρεσία παρέχεται πλήρως εναρμονισμένη με την Πράξη της ΑΔΑΕ με Αριθμ. 2322/11-12-2006
(ΦΕΚ 1853 τ.Β’ της 21-12-2006) η οποία επιβάλλει στον ΟΤΕ να ενημερώνει τους καλούντες με
ηχογραφημένο μήνυμα, ότι η δυνατότητα μη αναγραφής της καλούσας γραμμής προς τον συγκεκριμένο καλούμενο αριθμό πρόκειται να εξουδετερωθεί και ότι στοιχεία της κλήσης θα είναι διαθέσιμα έναντι του συνδρομητή ή χρήστη που ζητεί τον εντοπισμό κακόβουλων ή ενοχλητικών κλήσεων.

Μερικές απορίες:
1. Ποιός θα μπεί στη λογική να "ανακαλύψει" κάποιον κακόβουλο, δαπανώντας με βάση τα παραπάνω, το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 252,15 €, για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας π.χ. για 25 ημέρες (για PSTN γραμμή); Αξίζει να αναφερθεί εδώ, ότι ο κακόβουλος της υπόθεσης πρέπει να αρκετά χαζός, έτσι ώστε να συνεχίσει την κλήση του (κακόβουλη ή ενοχλητική με απόκρυψη), παρόλο το γεγονός οτι στην αρχή της θα έχει ενημερωθεί για το ότι τα στοιχεία του μπορεί να ειναι διαθέσιμα σε αυτόν που καλεί.

2. Γιατί η ΕΕΤΤ δεν υποχρεώνει τον ΟΤΕ (δε γνωρίζω τι συμβαίνει στις άλλες 2 εταιρείες) και οποιοδήποτε φορέα αντίστοιχα, να παρέχει τη 2η υπηρεσία, ενώ την αναφέρει σαν δικαίωμα ενός συνδρομητή τηλεφωνικής υπηρεσίας;
Με ποιόν ακριβώς τρόπο εξασφαλίζει τα δικαιώματα των συνδρομητών, όταν κλείνει τα μάτια σε τέτοιου είδους τακτικές;

Μάλλον η απώλεια εσόδων για τις μεγάλες εταιρείες τηλεφωνίας με την παροχή αυτου του είδους των υπηρεσίων είναι
πιο σημαντική από την απώλεια της "οικιακής ειρήνης" κάποιων συνδρομητών, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η ιστοσελίδα του εθνικού μας τηλεπικοινωνιακού φορέα.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου