Επικοινωνία στο : filoksenoblog@yahoo.gr

''Live Scores''


powered by Agones.gr - opap

Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

«Νιώθω πολύ καλά στον Παναθηναϊκό»



Οι πρώτες δηλώσεις του Λουίς Γκαρσία

Στην Αθήνα βρίσκεται ο Λούις Γκαρσία, το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Παναθηναϊκού. Ο Ισπανός μεσοεπιθετικός στις πρώτες του δηλώσεις επί ελληνικού εδάφους τόνισε: «Ήρθα σε μία ομάδα που πρωταγωνιστεί και νιώθω πολύ καλά. Ο Παναθηναϊκός είναι μία ομάδα που είναι πολύ γνωστή στην Ευρώπη. Στόχος μου είναι να προπονηθώ και να είμαι έτοιμος γρήγορα για να βοηθήσω για να πετύχει τους στόχους της».

Για τον περσινό του τραυματισμό αλλά και την αγωνιστική του ετοιμότητα ξεκαθάρισε: «Είχα ένα τραυματισμό στο χιαστό που με πήγε λίγο πίσω. Μετά όταν γύρισα άλλαξε ο προπονητής και υπήρχαν προβλήματα. Τώρα είμαι καλά και θα προσπαθήσω να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου. Πιστεύω ότι θα είμαι έτοιμος σε 15 ημέρες».
newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου