Επικοινωνία στο : filoksenoblog@yahoo.gr

''Live Scores''


powered by Agones.gr - opap

Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

Alors on danse: Το hit και ο ερμηνευτής Stromae

Alors on danse: Το hit και ο ερμηνευτής Stromae


Ενα τραγούδι, το «Alors on danse» γνωρίζει τεράστια επιτυχία σε όλη την Ευρώπη και εξελίσσεται σε απόλυτο χορευτικό hit για το φετινό καλοκαίρι. Ο ερμηνευτής του, ο Stromae, βρέθηκε πριν από μερικές ημέρες στην Αθήνα και η «Espresso της Κυριακής» ήταν εκεί...


Κάνει καριέρα με το όνομα Stromae αλλά γεννήθηκε ως Paul Van Haver στις 12 Μαρτίου 1985 στις Βρυξέλλες. «Ο πατέρας μου είναι από τη Ρουάντα και η μητέρα μου από το Βέλγιο. Εγώ γεννήθηκα στο Βέλγιο» λέει. Από μικρός ξεκίνησε το φλερτ με τη μουσική και η σχέση αυτή, όπως λέει, οδήγησε σε γάμο. «Μέσα από τα πρώτα μαθήματα μουσικής που έκανα όταν ήμουν πιτσιρικάς βρήκα τι θα έκανα στη συνέχεια. Δεν υπήρχε περίπτωση να ακολουθήσω κάτι άλλο στη ζωή μου εκτός από μουσική».

Στα 18 του θέλησε να κάνει τα πρώτα του επαγγελματικά βήματα. Δεν είχαν την αναμενόμενη απήχηση. Ακολούθησε ένα διάστημα με αναζητήσεις και πολλές επαφές και το 2008 ο Stromae παράλληλα με τη μουσική άρχισε να εμπλουτίζει τις γνώσεις του. Σπούδασε σε κινηματογραφική σχολή και ακολουθεί ένα παλιό όνειρό του, να γίνει σκηνοθέτης. Η μουσική βεβαίως είναι πάντα προτεραιότητά του και έτσι κάνει απόπειρα να ακουστεί έξω από τα σύνορα της χώρας του. Ηχογραφεί ένα μίνι άλμπουμ και αρχίζει να γίνεται γνωστός με συνθέσεις που ερμηνεύουν οι Anggun, Kery James κ.ά. Το 2009 κυκλοφορεί το τραγούδι «Alors on danse» που εκτοξεύεται στο Νο1 στο Billboard European Hot 100 Singles Chart και τα υπόλοιπα ανήκουν πλέον στην ιστορία...

Γελαστός και ευχάριστος τύπος, απαντά σε ό,τι τον ρωτάω με αυθορμητισμό και ομολογώ ότι δεν μου θυμίζει καθόλου ψωνισμένο καλλιτέχνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου