Επικοινωνία στο : filoksenoblog@yahoo.gr

''Live Scores''


powered by Agones.gr - opap

Κυριακή 22 Αυγούστου 2010

Σκέψεις πριν φύγω πάλι...


...ωραία, επέστρεψα στην Αθήνα μετά από λίγες ημέρες διακοπών! Μια χαρά, εκεί που ξέχασα τις πίκρες της ζωής μας στη μεγαλούπολη, εκεί που άρχισα λίγο να σιγοτραγουδώ αγαπημένα μου τραγουδάκια επάνω στη μοτοσυκλέτα μου, γύρισα πίσω! Μια χαρά, επιστροφή λοιπόν στα γνωστά! Ζέστη, άπνοια και βομβαρδισμό ειδήσεων από παπαγαλάκια, πανέξυπνους, ιδεολόγους...



...Ξυπνάς, βάζεις λίγη τηλεόραση για παρέα και ακούς ή ειδήσεις που δεν σου δίνουν δικαίωμα να κάνεις όνειρα, ή ξαναζεσταμένες εκπομπές που στη πράξη δεν υπάρχει κανένας λόγος να δει κάποιος! Ωραία, κλείνεις τη τηλεόραση, διαβάζεις στα blogs! Ακόμα χειρότερα τα πράγματα! Δεν καταλαβαίνω, όλοι γίναμε πάλι δημοσιογράφοι, η ρουφιανιά πάει σύννεφο, αποδείξαμε για άλλη μία φορά πως οι έλληνες έχουμε άποψη για τα πάντα! Αυτό που δεν καταλάβαμε είναι πως με τα γραφόμενά μας στα blog μας κάναμε ό,τι και η τηλεόραση, να κάνουμε το κάθε μας αναγνώστη να νιώθει αδύναμος και χωρίς μέλλον...

...βγαίνεις έξω και βλέπεις μία πόλη με λιγότερους πολίτες, ελάχιστα χαμόγελο, τα περισσότερα να είναι τυπικά, χαμόγελα για το χαμόγελο... Πού πήγε το χαμόγελο του Έλληνα? Από εμάς εξαρτάται, εμείς είμαι αυτοί οι γκρι άνθρωποι που σέρνουν το σαρκοκούβαρό τους στη πόλη μας! Εμείς τη κάνουμε γκρι με τις κινήσεις μας, με τα σκουπίδια μας, με την έλλειψη δύναμης! Αφήσαμε να μας κλέψουν τα χαμόγελα...

...ευτυχώς έχω το θράσος να χαμογελάω, να ψάχνω μέσα στα σκουπίδια να βρω θησαυρούς, να ψάχνω λόγους για να περνάω καλά και όχι να κλαίγομαι για την απραξία μου! Δεν έχω χρήματα? Δεν πειράζει, έχω τη φωτογραφική μου μηχανή, έχω τη μοτοσυκλέτα μου, έχω τους φίλους μου, τη σχέση μου, έχω το μικρόκοσμό μου για να περάσω καλά και χωρίς χρήματα! Εστω με ελάχιστα χρήματα μπορώ να περνάω καλά, ίσως και δημιουργικά, αφού με μία φωτογραφική μηχανή μπορώ να γεμίσω με εικόνες που θέλω να κρατήσω...

...σε ελάχιστες ημέρες φεύγω για να βρω τη κοπελιά μου στο νησί, ευτυχώς που έχει εκεί σπίτι και έτσι πάλι δεν θα χαλάσουμε περισσότερα χρήματα από το να μείνουμε στην Αθήνα! Πάλι θα κερδίσω εικόνες, δεν θα έχω ανάγκη τη τηλεόραση για να μου κάνει παρέα, δεν θα χρειάζεται να ακούω ειδήσεις, δεν θα χρειάζεται να έχω σχέση με γκρι ανθρωπάκια! Είμαι σίγουρος πως με το που πατήσω το πόδι μου στο νησί θα αλλάξει και το πρόσωπό μου, θα γίνει ήρεμο, θα πετάξω το ρολόι, το κινητό δεν θα το χρειάζομαι, θα είμαι πάλι σε διακοπές, θα δω φύση και θα απολαύσω χρώματα και μυρωδιές!

...Διακοπές επ' αορίστων αφού δεν έχω πια λόγο ιδιαίτερο να πιεστώ να επιστρέψω στην Αθήνα! Η αλήθεια είναι πως δεν θα μου λείψει καθόλου το δωμάτιό μου, με τα πολλά gadgets, με τη μεγάλη τηλεόραση, τα στερεοφωνικά, το internet... Θα μου λείψουν μόνο άνθρωποι που αφήνω πίσω, αλλά πιστεύω πως ξέρουν πως φεύγω γιατί δεν τη παλεύω άλλο εδώ, και όταν ξαναβρεθούμε θα δουν το γνωστό cartoon Μάριο με ένα χαμόγελο ναααα και πολλές εικόνες φορτωμένες...

...μετά από πολλά χρόνια κατάλαβα πως για να τα περνάς καλά δεν χρειάζονται πολλά χρήματα, δεν χρειάζονται ξενοδοχεία με πισίνες, όλα είναι στο νου μας, οι άγγελοι και οι δεσμώτες μας! Θυμάμαι που το μόνο δωμάτιο που είχε διπλό κρεβάτι στο σπίτι μου στην Αίγινα το λέμε Νυφικό, είναι αστείο, γιατί όλο το σπίτι μου είναι μια παράγκα, αλλά έχω τόσες όμορφες εικόνες εκεί μέσα που τύφλα να έχουν τα καλύτερα ξενοδοχεία του Τουμπάι. Με αυτές τις σκέψεις φεύγω πάλι, γιατί πια ξέρω να κάνω να φαίνεται η παράγκα ίση με παράδεισο και με λίγη τύχη θα γεμίσουν οι μπαταρίες μου! Τόσο καλύτερα τώρα που θα έχω τη σωστή παρέα, καλύτερο σπίτι από τη παράγκα μου, πόσο καλύτερα θα είναι τα πράγματα? Θετική σκέψη λέγεται, και ξέρω πως θα τα περάσω υπέροχα! Ολα είναι στο μυαλό μας, διαλέγουμε τί θέλουμε, δεσμοφύλακες ή αγγέλους και βγάζουμε να δούμε...

...Σήμερα μιλούσα με το ψηλό φίλο μου, του έλεγα πως τα περνάω καλά, πως δεν έχω κανένα πρόβλημα, με άκουγε σαν να ήμουν κάποιο σπάνιο πουλί! Οταν έχεις λύσει το θέμα, ποιό είναι ποιο σημαντικό στη ζωή σου, ξέρεις να χαίρεσαι με αυτά που έχεις πια! Εχω την υγεία μου, όλοι στο μικρόκοσμό μου όπως γνωρίζω είναι καλά, υπάρχουν άνθρωποι που για αυτούς ανησυχώ, που ανησυχούν για εμένα, κάποια στιγμή θα βρω και κάποια δουλειά όπως κάποτε που είχα και θα είμαι λίγο πιο άνετα! Από εκεί και πέρα όλοι έχουμε ένα Σταυρό να κουβαλάμε, όσο και αν γκρινιάζουμε πως είναι βαρύς δεν θα ελαφρύνει! Γιατί πάντα να γκρινιάζουμε για αυτά που πια δεν έχουμε και δεν χαιρόμαστε για αυτά που έχουμε? Εκεί είναι για εμένα η ουσία, κάποια στιγμή μας λένε οι γιατροί πως έχουμε 6 μήνες ζωής και τρέχουμε να ζήσουμε, αν κοιτάξουμε πίσω τη ζωή μας τη χαλάσαμε για βλακείες. Ευκαιρία να ζήσουμε και να κερδίζουμε εικόνες όπως μας αξίζει...

...μάλλον όταν έλεγε κάποιος "Λεφτά υπάρχουν", εννοούσε τα λεφτά που κρύβουμε μέσα μας, σαν ιδέες, σαν σκέψεις, σαν συναισθήματα, σαν όνειρα για το μέλλον μας! Μη τα αφήσουμε να μας τα κλέψουν, μη τα ξεπουλήσουμε για τίποτα, αυτά έχουμε και αν τα χάσουμε δεν έχουμε μετά τίποτα, θα είμαστε κενοί! Μετά θα πρέπει να γεμίσουμε το κενό μας με άψυχα πράγματα, το έχουμε ζήσει όλοι, ο καθένας με διαφορετικό πρίσμα, αλλά όλοι μας το έχουμε ζήσει! Την ατάκα δεν την ανέφερα με κάποια πολιτική σκέψη, απλά μεταφορικά. Σκεφτείτε λίγο τα λόγια μου, μπορεί να χαμογελάσετε, άλλωστε όσα χρήματα και αν έχουμε πάντα θα μας λείπουν 5 ευρώ, γιατί τρέχουμε τότε? Φυσικά και αν μου δωθούν χρήματα δεν θα τα αρνηθώ, αλλά δεν είναι πια ο πρώτος μου στόχος! Κανένας δεν μου υποσχέθηκε πως θα ζήσω μέχρι το επόμενο καλοκαίρι! Πρέπει λοιπόν να αδράξω την ημέρα, να ζήσω τη ζωή με αυτά που έχω! Αυτό που τελειώνει είναι η ζωή και πρέπει να κερδίσουμε εικόνες. Ο κάθε Γιωργάκης καλά κάνει διακοπές από εδώ και από εκεί, εμείς δεν αξίζουμε λίγες? Γιατί να τις στερηθούμε?

"Σκέψου πως εκατομμύρια σπερματοζωάρια βγήκαν αλλά το δυνατότερο και γρηγορότερο, ίσως και ικανότερο ήταν αυτό που γονιμοποίησε το ωάριο που εμείς δημιουργηθήκαμε! Δεν είναι τυχαίο, έτσι πράττει η φύση για να αντέχουμε τα πάντα, να βρίσκουμε λύσεις και να επιβιώνουμε!" Ωραίο πράγμα είναι να ξέρεις τη θέση σου στο κόσμο και να μπορείς να δείχνεις πως πράγματι είσαι το δυνατότερο και το γρηγορότερο σπερματοζωάριο που ξέρει να επιβιώνει...

Πηγή: http://ligesskepsis.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου