Επικοινωνία στο : filoksenoblog@yahoo.gr

''Live Scores''


powered by Agones.gr - opap

Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

Τα νέα του αποκτήματα παρουσίασε ο Παναθηναϊκός



Υποσχέθηκαν για νέο νταμπλ

Πριν την εκδήλωση προβλήθηκε βίντεο με εικόνες από την ιστορία του «τριφυλλιού» και οι νεοαποκτηθέντες συμφώνησαν ότι θέλουν να συνεχίσουν στο δρόμο των επιτυχιών. Στο περιθώριο της παρουσίαση ο Κάρλος Φρέιτας επανέλαβε ότι οι «πράσινοι» θα αποκτήσουν επιθετικό. 

Τις φανέλες στους ποδοσφαιριστές παρέδωσε ο Νίκος Κωνσταντόπουλος, λέγοντας και μια «ατάκα» στον καθένα από αυτούς. 

Δίνοντας τη φανέλα με το «10» στον Σίντνεϊ Γκοβού, ο κ. Κωνσταντόπουλος του ευχήθηκε πολλά γκολ. Ο Γιώργος Ιωαννίδης πήρε το νούμερο «8», αφού τον καλωσόρισε ο πρόεδρος, ενώ ο Ντάνι Φερνάντες, πήρε το «66» με την παρότρυνση να μην περνάει κουνούπι. Το «4» πήγε στον Μπουμσόνγκ, από τον οποίο ο πρόεδρος ζήτησε να μην τον περνάει κανένας. 

Αμέσως μετά την παρουσίαση, το λόγο πήρε ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Κάρλος Φρέιτας, ο οποίος δήλωσε ότι θα αποκτηθεί επιθετικός με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά: «Είμαι υπερήφανος που είμαι μέλος του Παναθηναϊκού και θα κάνω ότι μπορώ για να ανέβει ακόμη περισσότερο το επίπεδο της ομάδας. Μιλάμε για πολλές περιπτώσεις παικτών που πρέπει να φύγουν από την ομάδα. Τον τελευταίο καιρό από τους έντεκα έφυγαν οι μισοί, δεν είναι εύκολο. Η αγορά δεν κινείται, ακόμη και μεγάλες ομάδες δυσκολεύονται στις διαπραγματεύσεις. Προσπαθούμε για το καλύτερο. Ψάχνουμε επιθετικό, όλοι ξέρουν ότι δεν θέλουμε ένα επιθετικό για βασικό, αλλά αναπληρωματικό. Επομένως θα πρέπει να έχει ορισμένα τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά και τη σωστή νοοτροπία», είπε ο Φρέιτας. 

Οι δηλώσεις των παικτών: 

Γκοβού: «Είμαι ευτυχής που βρίσκομαι σε ένα τόσο μεγάλο κλαμπ, όπως ο Παναθηναϊκός κι εύχομαι ότι θα έχουμε ξανά επιτυχίες. Έχω μιλήσει με τον Σισέ για την ομάδα πριν έρθω και έμαθα εξαιρετικά πράγματα, όμως ακόμα κι έτσι ένιωσα έκπληξη όταν ήρθα. Ήξερα ότι έρχομαι σε μια μεγάλη ομάδα, αλλά είναι ακόμη μεγαλύτερη από ότι περίμενα. Έχω εμπειρία από μεγάλους αγώνες και πιστεύω ότι σε αυτόν τον τομέα θα προσφέρω πολλά στην ομάδα». 

Φερνάντες: «Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό. Είμαι πολύ ευχαριστημένος και θα κάνω ότι περισσότερο μπορώ. Νιώθω σαν να είμαι στο σπίτι μου. Όλοι οι νέοι παίκτες που ήρθαμε στην ομάδα θα προσπαθήσουμε να λειτουργούμε επαγγελματικά και να φέρουμε επιτυχίες. Δεν μπορώ να υποσχεθώ τίποτα, απλά θέλω να είμαι στη φιέστα του χρόνου. Θα δουλέψω για να φτάσω ψηλά». 

Ιωαννίδης: «Μεγάλη χαρά και τιμή για μένα που βρίσκομαι σε μια τόσο μεγάλη ομάδα. Εύχομαι να επαναλάβουμε το περσινό νταμπλ. Νιώθω έτοιμος να βοηθήσω. Με πιστεύει ο προπονητής, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αυτόματα θα με βάλει να παίξω. Ελπίζω γρήγορα να καταφέρω να του δείξω τι αξίζω. Όλοι οι παίκτες του ρόστερ μπορούν να παίξουν, Θεωρώ ότι κι εγώ μπορώ να γίνω βασικός ανά πάσα στιγμή. Είμαι δίπλα σε τεράστιους ποδοσφαιριστές από τους οποίους μπορώ να κερδίσω πολλά μέσα κι έξω από το γήπεδο». 

Μπουμσόνγκ: «Είμαι πανευτυχής που βρίσκομαι εδώ. Είσαι στο βίντεο την περσινή απίστευτη φιέστα για τον τίτλο. Έχω συμβόλαιο τριών χρόνων και εύχομαι να πάρω μέρος σε αντίστοιχες τα επόμενα χρόνια. Επέλεξα τον Παναθηναϊκό γιατί κυρίως επειδή στις συνομιλίες με τη διοίκηση κατάλαβα το ενδιαφέρον που μου έδειξαν, αλλά κι επειδή υπάρχουν πολλοί Γάλλοι στην ομάδα. Κάθε σύλλογος θέλει να κερδίζει τίτλους και αυτό ήρθαμε να κάνουμε στον Παναθηναϊκό. Αισθάνομαι απόλυτα έτοιμος και ελπίζω πως θα προσφέρω το καλύτερο».
newsbeast

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου