Επικοινωνία στο : filoksenoblog@yahoo.gr

''Live Scores''


powered by Agones.gr - opap

Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

Ταξί στην θεσσαλονίκη!Φτάνει πια!



Έλεος πια με αυτα τα ταξί στην Θεσσαλονίκη..Φτάνει...!!Έφτασα στον σταθμό των τρένων και ήθελα να πάρω ταξί...Μου την έπεσας 20 ταρίφες και εκτός του οτι αν δεν τους βολευει ο προορισμός σου σε αφήνουν στην άκρη..Και άν τελικά τους βολεύεις σε βάζουν μεσα στο ταξί και σε αφήνουν μέχρι να γεμίσει το ταξί πελάτες...Αλλιώς δεν κουνιούνται...ΕΛΕΟΣ!!ΦΤΑΝΕΙ....Σαν λυσασμένοι όλοι..!!Και εκτός απο αυτό μετα απο 25 λεπτά που περίμενα...Οταν ξεκινήσαμε ,σε απόσταση ουτε 1 χιλιόμετρο μου ζήτησε 5 ευρώ!!!!! Επειδή λεει έχω πολλές βαλίτσες!!Και μόλις του ζήτησα απόδειξη μου είπε έχει χαλάσει το μηχάνημα!!!Δεν είναι δυνατόν αυτό!!!!! Φιλόξενο μου ανάρτησε το σε παρακαλώ μπας και το δεί κανείς και τους βάλει σε τάξη!!!!Αντε επιτέλους

Αγανακτησμένος ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου