Επικοινωνία στο : filoksenoblog@yahoo.gr

''Live Scores''


powered by Agones.gr - opap

Κυριακή 15 Αυγούστου 2010

Είναι άστατος πολύ…

 

Άτακτος και φουλ… ερωτύλος προέκυψε ο Πίτερ Κράουτς

Δεν έχουν τέλος οι αποκαλύψεις των βρετανικών ταμπλόιντ σχετικά με την άστατη ζωή του ποδοσφαιριστή της Τότεναμ, Πίτερ Κράουτς αφού άλλη μια κοπέλα μίλησε στον αγγλικό Τύπο, χαρακτηρίζοντας τον διεθνή επιθετικό… σεξομανή!


Άτακτος στην προσωπική του ζωή έχει προκύψει ο επιθετικός της Τότεναμ, Πίτερ Κράουτς, αφού μετά την αποκάλυψη ότι ο ποδοσφαιριστής απάτησε την σύντροφο του, Άμπι Κλάνσι με τη 19χρονη ιερόδουλη Μόνικα Χιντ νέες αποκαλύψεις βγήκαν στο «φως» της δημοσιότητας.

Συγκεκριμένα, η News of the World έχει φωτογραφίες του Άγγλου με τουλάχιστον τρεις ξανθιές γυναίκες στη Γαλλία που είχε πάει την αρραβωνιαστικιά του και μοντέλο, Άμπι Κλάνσι.

Μάλιστα, η αγγλική εφημερίδα φιλοξενεί δηλώσεις μιας 27χρονης νοσοκόμας, η οποία γνώρισε τον Κράουτς και τον χαρακτήρισε σεξομανή!

«Παρακολούθησα τον Κράουτς να κάνει τον περίφημο χορό των ρομπότ, ο οποίος ήταν ο σήμα κατατεθέν πανηγυρισμός του στα γήπεδα πριν μερικά χρόνια για να εντυπωσιάσει. Λίγο αργότερα μιλούσα με έναν άλλο τύπο που ανέλαβε να με συστήσει στον Κράουτς», ανέφερε και συμπλήρωσε: «Ήταν προφανές πως ο Κράουτς ήταν μεθυσμένος. Κάποιος έβγαζε φωτογραφία και για αυτό έβαλα το χέρι μου γύρω του αλλά ο Κράουτς άρπαξε την ευκαιρία για να με αγγίξει. Είχε βάλει όλο το χέρι του πάνω στο μπράτσο και στο πόδι μου. Το φόρεμά μου ήταν πολύ κοντό και εκείνος ανεβοκατέβαζε το χέρι του στον μηρό μου καθώς και στην πλάτη μου. Είχα ξαφνιαστεί και θα έπρεπε να τον είχα χαστουκίσει εκείνη τη στιγμή. Προσπάθησε στη συνέχεια να με φλερτάρει. Με ρώτησε τί έκανα και όταν του απάντησα ότι η δουλειά μου είναι νοσοκόμα, άστραψε το βλέμμα του και μου είπε ότι με την άσπρη στολή της νοσοκόμας θα ήμουν υπέροχη. Φαινόταν ότι είναι σεξομανής!».

newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου