Επικοινωνία στο : filoksenoblog@yahoo.gr

''Live Scores''


powered by Agones.gr - opap

Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

"Λες και εισαι σκουπιδι!!!!"

















"Καλησπερα σε ολους τους αναγνωστες του filokseno, εχω να μοιραστω μαζι σας ενα γεγονος που με ξαφνιασε και με νευριασε πολυ!!.....


Δεν εχω μονιμη εργασια κι ετσι εκανα καποια promotion ισα ισα... για τα προς το ζην!
Πηγα που λετε εχθες να πληρωθω και μου λενε οτι πρεπει να μου δοθουν τα χρηματα μισα μισα επειδη το προγραμμα επιανε και ιουνιο και ιουλιο....
Καλα μεχρι εδω.... Εγω ομως εχοντας υπολογισει σε αυτα τα χρηματα, ρωτησα ευγενικα γιατι δεν ενημερωθηκα απο την αρχη γι'αυτο τουλαχιστον να πηγαινα τον αλλο μηνα να τα επαιρνα ολα μαζι διοτι η εταιρεια ειναι πολυ πολυ μακρια!!!
Η εν λογω, ας την πουμε "κυρια" αρχισε να οριεται και να μου λεει οτι λεω βλακειες και οτι αυτο ειναι αυτονοητο! Της εξηγω οτι δεν μου εχει ξανατυχει σε promo να πληρωνουν ετσι κι οτι γι'αυτο ρωταω... Συνεχισε να φωναζει και να λεει οτι ειναι πολυ κουρασμενη για να ασχολειται με τις βλακειες μου. Φυσικα κι εγω νευριασα διοτι δεν ειμαι κανενα ζωο να μου φωναζει, αλλαζοντας υφος λιγο φωναχτα αλλα παντα στον πληθυντικο της λεω να κανει την δουλεια της να παρω οτι μου αναλογει να τελειωνουμε!! Φαινεται της κακοφανηκε που την αντιμετωπιζα και δε! ν εσκυψα να φαω και φαπα, και φωναζει τον ιδιοκτητη της εν λογω προωθητικης να με κανει ντα! Προσπαθω να του εξηγησω τι εγινε αλλα χωρις να με ακουσει μου λεει να περασω εξω! Περνω νευριασμενα τα χρηματα μου και κατευθυνομουν στην εξοδο..Και εδω ερχεται το κορυφαιο! Κανω σταση για να πω στην φιλη μου "αντε παμε" η οποια δουλευε κι εκεινη μαζι μου, και ο.. ας τον πουμε και αυτον "κυριο" με σπρωχνει στις σκαλες με τα βρωμοχερα του για να φυγω!!! Εφυγα φωναζοντας του να μαθει τροπους και οτι εναι απλα αναγωγοι ολοι τους!!

Κυριοι ταδε, δουλεια σας ζητησα σε μια χωρα που τρωει τα παιδια της... Δεν ηρθα να κλεψω η να ζητησω κατι που δεν μου αναλογει!! Δεν ηταν τροπος αυτος να φερθητε οτι βλακεια και να ειπα απο αγνοια!!! Καταλαβα οτι θα φαω πολλα χαστουκια απο κατι ζωα αφεντικα σαν κι εσας που επειδη μπορουν να βαλουν μια υπογραφη νομιζουν οτι ειναι αφεντες και ξεχνανε απο που ξεκινησαν!!! Ευχομαι ομως οταν εγω αποκτησω εξουσια να μην βρεθειτε στον δρομο μου, δεν ξεχναω...... Ειμαι μικρη ακομα κι εχω πολλα ψωμια να φαω ωσπου να μπορω να κανονιζω κατι σκουπιδια ανθρωπoυς σαν εσας!! Γιατι εσεις ειστε σκουπιδια και οχι εγω που μου φερθηκατε σαν να ειμαι!!!"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου