Επικοινωνία στο : filoksenoblog@yahoo.gr

''Live Scores''


powered by Agones.gr - opap

Πέμπτη 12 Αυγούστου 2010

«Ο Σουμάχερ είναι gay»

«Ο Σουμάχερ είναι gay»

Ακόμα το κρατάει «μανιάτικο» ο Ρούμπενς Μπαρικέλο

Σύμφωνα με το Ρούμπενς Μπαρικέλο, ο Μίκαελ Σουμάχερ ποτέ δε του ζήτησε προσωπικά συγγνώμη, μετά το περιστατικό στην πίστα της Ουγγαρίας.

Ο Βραζιλιάνος, εμφανώς εκνευρισμένος, δήλωσε χαρακτηριστικά, «Δε με πήρε ένα τηλέφωνο. Δεν λυπάμαι καθόλου. Τώρα μπορούμε να προχωρήσουμε. Ναι, έχω τη γνώμη μου, αλλά είμαι ήρεμος. Ο κοινός μας χρόνος στη Ferrari, δεν μπορεί να έχει καμία εχθρότητα στην πίστα, επειδή μπορεί να καταλήξει στο να τραυματίσει ο ένας τον άλλο. Τρέφω μεγάλο σεβασμό για τα πρωταθλήματά του, αλλά δεν έχω καμία ιδιαίτερη επιθυμία να τον έχω φίλο. Η ζωή είναι σεβασμός για τους άλλους και συγχώρεση».

Όμως σύμφωνα με τη βραζιλιάνικη εφημερίδα Lance, ο πρώην ομόσταβλος του Σούμι στη Ferrari, μπορεί να μην κρατάει κακία στο Γερμανό, αλλά ένα βράδυ στο Σάο Πάολο, αφού κατανάλωσε αρκετά ποτήρια με καϊπιρίνια στο νυχτερινό κλαμπ «Disco», ανέβηκε στην πίστα και άρχισε να τραγουδάει ένα τραγούδι που έλεγε ότι ο Σουμάχερ είναι «viado», δηλαδή gay, στα Πορτογαλικά Βραζιλίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου