Επικοινωνία στο : filoksenoblog@yahoo.gr

''Live Scores''


powered by Agones.gr - opap

Κυριακή 15 Αυγούστου 2010

H ισχύς του ανθρώπινου πνεύματος είναι απύθμενη



Είναι απο τις στιγμές που δεν έχεις και πολλά λόγια επειδή κυρίως μένεις αμίλητος διαβάζοντας κείμενα σα το παρακάτω.

Θα κάνω μόνο ένα μικρό σχόλιο στην αρχή πριν ξεκινήσετε την ανάγνωση του, το λάθος μέσα στη ζωή μας είναι και αυτό απαραίτητο και έχει το λόγο του, μέσα απο το λάθος και τη συνέπεια του θα βγεις πιο δυνατός πιο ισχυρός και με την ικανότητα να προστατέψεις κάποιον που ίσως κάνει το ίδιο, ευχόμαστε και η κοπέλα που στείλε το κείμενο σε ένα blog αλλά και όλα τα παιδιά που έμπλεξαν με ναρκωτικά να βρουν δύναμη να μιλήσουν για αυτό και να το ξεπεράσουν ώστε να θυμηθούν και πάλι το φωτεινό πρόσωπο της ζωής.



Είμαι 21χρονών. Είμαι χρήστρια εδώ κι ένα χρόνο. Δεν ξέρω πως ακούγεται στους περισσότερους από εσάς. Σε άλλους η λέξη χρήστης σημαίνει κλέφτης, σε άλλους άρρωστος, σε άλλους αλήτης, σε άλλους πιόνι σε ένα παιχνίδι που άλλοι έβαλαν τους κανόνες.Ίσως να μην κοιμάμαι στο δρόμο, ίσως να μην με καταλαβαίνει κανείς στο δρόμο. Ίσως να μην κλέβω, ίσως να δουλεύω κανονικά όπως οι περισσότεροι από εσάς.
Αλλά αυτό δεν αλλάζει το ότι κατρακυλώ. Το ότι οδηγώ σε αντίθετη κατεύθυνση από εσάς…Το μόνο που θέλω να σας πω, σε όσους από εσάς είστε γονείς, είναι να μην αφήσετε τα παιδία σας ποτέ από την προσοχή σας, χωρίς να θέλω να κατηγορήσω τους δικούς μου γονείς οι οποίοι με πρόσεχαν και εκείνοι, αλλά δίχως να ξέρουν πολλά πράγματα, κάποια στιγμή τους ξέφυγα.Μην ντραπείτε να ψάξετε την τσάντα του παιδιού σας, όσο χρονών και αν είναι. Αν έχετε έστω και μια υποψία, μην ξεχάσετε να ρωτήσετε που θα πάει. Να γνωρίζετε τους φίλους του. Μια αλλαγή στην συμπεριφορά του ίσως σημαίνει ότι άλλαξε δρόμο, και βρίσκεται πλέον σε έναν δρόμο χωρίς επιστροφή (κλισέ πλέον αλλά αληθεύει).
Έχω 2 μέρες που παλεύω με θεούς και δαίμονες. Ίσως κάποιοι έχετε για μένα μια εικόνα ενός άστεγου περιφερόμενου ατόμου, ίσως ζητιάνου. Είμαι ένας άνθρωπος όπως όλοι, γιατί ο χρόνος χρήσης ήταν τόσος όσο να μην κάνει εξωτερικά αναγνωρίσιμο κάτι.Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω, αλλά ξέρω ότι προσπαθώ και θα κάνω τα πάντα. Το ορκίζομαι στη μαμά μου και στην μικρή μου αδερφή. Δεν ρίχνω φταίξιμο σε κανέναν από τους 2 μου γονείς, σε κανέναν αστυνομικό και ας αφήνουν ελεύθερους όλους αυτούς ενώ ξέρουν και ας είναι συνένοχοι, σε κανέναν έμπορο και ας μοιράζουν θάνατο σε παιδιά αντί για καραμέλες, σε κανένα κράτος που δηλώνει μονίμως απών…
Ρίχνω το φταίξιμο σε μένα, που επέτρεψα σε όλους αυτούς να με κάνουν πιόνι τους.Κλείνοντας, θέλω να πω ότι οράματα και όνειρα δικαιούμαστε όλοι μας να έχουμε. Και αν εγώ από λάθος επιλογή τα άφησα στην άκρη, είμαι εδώ για να τα ξαναβρώ.
Ευχαριστώ για το χώρο που μου διαθέσατε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου