Επικοινωνία στο : filoksenoblog@yahoo.gr

''Live Scores''


powered by Agones.gr - opap

Σάββατο 21 Αυγούστου 2010

ΣΧΕΤΙΚΑ ME ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΑΘΛΗΤΩΝ


Εδω προσπαθουμε να κανουμε περικοπες στο δημοσιο για να μειωσουμε το ελλειμα,δεν ανανεωνονται οι συμβασεις ανθρωπων οι οποιοι οντως παραγουν εργο,ξεπουλιουνται δεκο και ...θα διορισουμε αθλητες σε θεσεις στις οποιες δεν μπορουν να προσφερουν εκ των πραγματων διοτι δεν γνωριζουν το αντικειμενο?(πχ νικοπολιδης κηπουρος-θα του εμπιστευοσασταν τον κηπο σας?)......

Και στην τελικη δεν καταλαβαινω γιατι να διοριστουν στο δημοσιο?Οποιος κανει καλα την δουλεια του πρεπει να τον διοριζουμε εκει?Εμενα γιατι δεν με διοριζει κανεις στο δημοσιο που κανω πολυ καλα την δουλεια μου συμφωνα με τους προισταμενους μου?
Επιλογη τους ειναι να ειναι αθλητες και να τρεχουν σε γηπεδα στιβους κλπ την ωρα που οι αλλοι διαβαζαν δουλευαν σε γραφεια σπουδαζα σε σχολες κλπ κλπ.Ας ζησουν με υτην την δουλεια.Δεν φανταζομαι να φανταζονταν οτι θα μπορουσαν πχ μεχρι τα 60 να κανουν στιβο.Αλλα πονταραν κι αυτοι οπως τοσοι Ελληνες στο δημοσιο.
Οχι φιλε μου.Εγω προτεινω να αλλαξει ο νομος και τερμα το δημοσιο.Να βγειτε να ψαξετε στον ιδιωτικο τομεα δουλεια οπως ολοι μας.
Και μην μου πειτε οτι τιμησατε τη Ελλαδα,την κανατε γνωστη στα περατα του κοσμου κλπ κλπ γιατι με αυτη την λογικη επρεπε να παιρνουν μισθους δημοσιου ο σπαθαρης,η αννα βισση,η αθηνα ωναση κλπ κλπ
παρακαλω δημοσιευστε το γιατι εχουμε αγανακτησει με αυτα που ακουμε.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου