Επικοινωνία στο : filoksenoblog@yahoo.gr

''Live Scores''


powered by Agones.gr - opap

Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

Τι τραβάνε και αυτές οι χορεύτριες...

Αρετή Μιχαήλ 

 

 

 

 

 

 

 

Αρετή Μιχαήλ


Όταν είδαμε την Αρετή να χορεύει στο CandyBar, μας έφυγε η μασέλα. Αφού τη γνωρίσμαε, την πείσαμε να φωτογραφηθεί και η φωτογράφιση είναι η απόδειξη της παροιμίας «τα σιγανά ποταμάκια να φοβάσαι»!




Αύγουστος 2010

Πώς προέκυψε ο χορός;
Έκανα μαθήματα στο Gene Kelly.

Και πότε τον πρωτοξεκίνησες ως δουλειά;
Είχα πάει στο STAR τότε που έκανε το πρωινό η Κορομηλά. Το ΟΛΕ, αν το θυμάσαι, όπως και στο Kαλώς τους στον Alpha. Μετά ήρθαν τα κλαμπ. Έχω χορέψει στο Villa Mercedes και τώρα είμαι στο Candybar.


Εκτός από χορό, τι άλλο έχουμε;
Έχω τελειώσει μαγειρική στη Le Monde. Αυτό περιμένω και να κάνω κάποια στιγμή!

Όταν χορεύεις, δεν αισθάνεσαι περίεργα που σε κοιτάνε από κάτω;
Πραγματικά καθόλου! Κατ’ αρχάς, αυτό που κάνω το κάνω επειδή μου αρέσει να χορεύω. Όταν είμαι εκεί πάνω, δεν με νοιάζει κανένας και τίποτα.

Έχει τύχει να έχει απλώσει κανείς το κουλό του;
Κοίτα, είμαι τυχερή σε αυτό το θέμα. Εμένα δεν μου έχει τύχει κάτι. Έχει συμβεί όμως σε πολλές κοπέλες, αλλά να ξέρεις αυτό δεν έχει συνέχεια γιατί μπαίνουν οι άνθρωποι από το μαγαζί και τελειώνει εκεί.

Κανένα καλό σκηνικό;
Είχε γίνει κάτι όταν δούλευα σε ένα μαγαζί στον Πειραιά. Είχε απλώσει κάποιος το χέρι του κατά λάθος, οπότε έπεσε μια σφαλιάρα και το πρόβλημα λύθηκε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου