Επικοινωνία στο : filoksenoblog@yahoo.gr

''Live Scores''


powered by Agones.gr - opap

Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

Ατιμάζουν τη μνήμη του νεκρού χειριστή τα δολοφονικά καθάρματα.

//
Στα πρότυπα των ναζιστικών “συμπερασμάτων” περί “Vertigo” τη νύχτα της μεγάλης προδοσίας, έτσι όλοι αυτοί που θησαυρίζουν σαν βδέλλες από το αίμα (κυριολεκτικά) του Ελληνικού λαού άρχισαν τη βιομηχανία λάσπης για να κρύψουν την σάπια τους ύπαρξη.

Εμείς κρατούμε στάση αναμονής, μέχρι να δούμε τι θα κάνει ο Βενιζέλος (που δεν είναι στο “κόλπο”). Εάν καταλήξουμε σε θεωρίες τύπου “βέρτιγκο”,  τότε κάποιοι θα μετανιώσουν πικρά.
Δείτε το ρεπορτάζ από το antinews.
Ακόμα δεν είχαν κηδευθεί οι αξιωματικοί που έχασαν χθες τη ζωή τους και κάποιοι έσπευσαν να σπιλώσουν την μνήμη τους αποδίδοντας σε «ανθρώπινο λάθος» το τραγικό ατύχημα.
Συγκεκριμένα διαβάζουμε ότι η χθεσινή πτώση του ελικοπτέρου «Απάτσι» αποδίδεται  «σε σφάλμα του πληρώματος», καθώς αυτό προκύπτει «από ενδελεχή έρευνα» τόσο των στοιχείων του ελικοπτέρου όσο και των συνομιλιών του πιλότου με τον πύργου ελέγχου. Σύμφωνα πάντα με τις ίδιες «πληροφορίες» από λάθος του πιλότου προκλήθηκε απώλεια στήριξης και το ελικόπτερο καρφώθηκε στο έδαφος.
Είναι πράγματι απορίας άξιον πως ενώ δεν πέρασαν ούτε 24 ώρες από το ατύχημα κάποιοι πρόλαβαν να κάνουν «ενδελεχή» έλεγχο.
Εμείς πάντως επιμένουμε σε όσα γράψαμε χθες ( Σοβαρά ερωτηματικά για την πτώση του ελικοπτέρου):
Καταρχήν ο νεκρός χειριστής ήταν και εμπειρότατος και εκπαιδευτής πτήσεων. Είναι πολύ δύσκολο δηλαδή να διέπραξε το σφάλμα που του αποδίδεται.
Δεύτερον, το ελικόπτερο δεν επιχείρησε αναγκαστική προσγείωση όπως ελέχθη  αρχικά, αλλά όπως υποστηρίζουν αυτόπτες μάρτυρες καρφώθηκε στο έδαφος από τα 1200  πόδια, περίπου. Πράγμα που σημαίνει  ότι υπέστη σοβαρή βλάβη το κύριο στροφίο του ελικοπτέρου.
Υπενθυμίζουμε ότι τα ελικόπτερα «Απάτσι» βρίσκονται στην υπηρεσία της Αεροπορίας Στρατού από το 1995. Η παραγγελία των 12 συγκεκριμένων ελικοπτέρων, έγινε το 2003, επί υπουργίας του κ. Παπαντωνίου. Τα ελικόπτερα παραδόθηκαν το 2007. Ωστόσο, μέχρι και το 2009 παρέμεναν αποθηκευμένα, διότι το ελληνικό Δημόσιο εξέφραζε ενστάσεις για την τεχνική αρτιότητά τους. Στα δύο αυτά χρόνια μάλιστα καταγγέλθηκε (και δεν διαψεύστηκε από το ΓΕΣ) ότι καλωδιώσεις των ελικοπτέρων είχαν φαγωθεί από τρωκτικά. Στα τέλη του 2009 το ελληνικό Δημόσιο τελικώς παρέλαβε τα «Απάτσι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου