Επικοινωνία στο : filoksenoblog@yahoo.gr

''Live Scores''


powered by Agones.gr - opap

Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010

Στη Γερμανική Μάιντσλαρ η Αθηνά Βασιλειάδου

 
















Στη Γερμανική Μάιντσλαρ η Αθηνά Βασιλειάδου
Πιο σύντομα από ότι κι η ίδια περίμενε, αφού είχε οριοθετήσει ως τελευταία της χρονιά στην Ελλάδα τη φετινή, η Αθηνά Βασιλειάδου είναι έτοιμη ή καλύτερα πραγματοποιεί ήδη το όνειρό της να αγωνιστεί στο εξωτερικό. Η 24χρονη διεθνής αριστερόχειρας εξτρέμ που πέρυσι είχε μια εξαιρετική χρονιά με την έκπληξη της Α1 Γυναικών Αρίωνα Πτολεμαΐδας, ήδη φόρεσε τη φανέλα της Μάιντσλαρ και τη νέα χρονιά θα αγωνίζεται μαζί με τη Βιβή Καζάκη στη δεύτερη κατηγορία της Γερμανίας.
«Είχα μιλήσει με το μάνατζέρ μου το Στάθη Παπαχαρτοφύλη για το ενδεχόμενο να αγωνιστώ στο εξωτερικό και εξετάσαμε τις πιθανότητες και τις προτάσεις» σχολίασε η Βασιλειάδου που και εντός συνόρων είχε κρούση από τον Παναιτωλικό, αλλά και από την Πολωνία.


«Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα να γίνει τόσο γρήγορα Φέτος ήθελα να είναι η τελευταία χρονιά μου στην Ελλάδα και το επόμενο καλοκαίρι θα προσπαθούσα με νύχια και με δόντια να φύγω στο εξωτερικό», τόνισε η 24χρονη εξτρέμ που αναφέρθηκε και στην επικοινωνία με την Καζάκη. «Η Βιβή έτυχε να μου στείλει ένα μήνυμα στο οποίο μου έλεγε πως άκουσε ότι υπάρχει η περίπτωση να είμαστε στην ίδια ομάδα τη νέα χρονιά. Εγώ δεν ήξερα τίποτα. Μετά από δέκα λεπτά με πήραν τηλέφωνο και επιβεβαιώθηκε».
Η Βασιλειάδου πήγε στη Γερμανία όπου δοκιμάστηκε και σχεδόν με το τέλος της πρώτης προπόνησης της προτάθηκε συμβόλαιο. «Δε νιώθω ότι έχω μεγαλύτερες ευθύνες. Αυτό που θέλω είναι να δουλέψω και να βελτιωθώ, να ανέβω επίπεδο», επισήμανε η Βασιλειάδου που άκουσε ήδη και τις πρώτες συμβουλές από το νέο της προπονητή, Γιούργκερν Γκέρλαχ: «Μου μίλησε και μου εξήγησε τι πρέπει να διορθώσω από την πρώτη κιόλας προπόνηση. Ουσιαστικά ήταν τα ίδια πράγματα που έλεγε και ο Σωκράτης Βακάλης στον Αρίωνα.  Να μένω περισσότερη ώρα στον αέρα και να κάνω ολόκληρη την κίνηση του χεριού πριν σουτάρω για να έχω καλύτερη απόδοση».
Η Βασιλειάδου δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στον Αρίωνα και ειδικότερα στο Βακάλη: «Με πίστεψε  και με βοήθησε να βρεθώ στην Εθνική ομάδα Ένιωθα ασφάλεια κοντά του ότι θα τα πάω καλά. Το δέσιμο που έχω με αυτόν τον άνθρωπο είναι και ο μόνος λόγος που στενοχωριέμαι που φεύγω από τον Αρίωνα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου