Επικοινωνία στο : filoksenoblog@yahoo.gr

''Live Scores''


powered by Agones.gr - opap

Κυριακή 15 Αυγούστου 2010

Ηλιάκη: “Η Τατιάνα μου φέρνει... άγχος”

“Και είχα μια ελπίδα ότι η Τατιάνα θα πήγαινε το πρωί. Η αλήθεια είναι ότι... 

ο ανταγωνισμός αυξάνεται. Εγώ με αυτά ξέρεις αγχώνομαι πολύ! Και με την Τατιάνα και με το τι θα βάλει το Mega απέναντί μας. Και πέρυσι με τα σήριαλ σε επανάληψη είχα πολύ άγχος. Κοιμάμαι ήσυχη τα βράδια αλλά ένα άγχος το έχω. Τώρα όπως το αντιμετωπίσαμε το πράγμα πέρυσι θα το αντιμετωπίσουμε και φέτος. Εμείς θα κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε και ιο απέναντι το ίδιο κι όλοι μαζί θα είμαστε μια μεγάλη, ευτυχισμένη τηλεοπτική οικογένεια” δήλωσε η παρουσιάστρια.
Όσο για τα όσα γράφτηκαν στα blogs για τις σχέσεις των παρουσιαστών πέρυσι τόνισε: “Όλα είναι αλήθεια και όλα είναι ψέματα. Σε μια εκπομπή όταν είναι πέντε άνθρωποι είναι λογικό και να τσακωθούν και να διαφωνήσουν και όταν μάλιστα είναι έντονες προσωπικότητες όπως είναι ο Νίκος και ο Γιώργος, είναι λογικό να υπάρχουν διαφωνίες. Κι εγώ διαφώνησα με τον Νίκο, κι ο Νίκος με τον Γιώργο κι εγώ με τον Γιώργο. Δεν είναι ότι τσακώνονταν μόνο αυτοί οι δυο άνθρωποι. Τουλάχιστον μπροστά μας δεν γινόταν έτσι. Ότι υπήρχαν μεγάλες διαφωνίες, ναι υπήρχαν.”
tv έθνος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου