Επικοινωνία στο : filoksenoblog@yahoo.gr

''Live Scores''


powered by Agones.gr - opap

Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

Α.Κανάκης: «Δεν δέχομαι καμία παρέμβαση στη δουλειά μου»

Ο Αντώνης Κανάκης μίλησε στην εφημερίδα Real Life για την επαγγελματική του ζωή, αλλά και τα προσωπικά του.
Ο γνωστός παρουσιαστής απάντησε και στο ερώτημα για το αν δέχεται παρεμβάσεις στη δουλειά του: «Από την πρώτη στιγμή.... ήταν απόλυτα ξεκάθαρο προς όλες τις κατευθύνσεις ότι δεν υπάρχει περίπτωση να δεχτώ κανενός είδους παρέμβαση σε αυτά που θέλω να πω μέσω της τηλεόρασης ή του ραδιοφώνου. Είμαι ανοιχτός στο να ακούσω απόψεις, το αν θα τις υιοθετήσω ή όχι αυτό είναι δικό μου θέμα και όσο παραμένει έτσι, είμαι εντάξει».
Ο Αντώνης Κανάκης μίλησε επίσης για τα όνειρα του και την προσωπική του ζωή: «Έχω πραγματοποιήσει πολλά από αυτά που ήθελα να κάνω όταν ήμουν μικρός και σχετικά γρήγορα.Υπάρχουν και άλλου είδους πράγματα τα οποία επιθυμώ για την ζωή μου που δεν έχουν ακόμα πραγματοποιηθεί και δεν έχουν σχέση με τα επαγγελματικά».




Filokseno** 
 Πηγή:http://www.markos.tv/akanakis-den-dexomai-kamia-parembasi-sti-doyleia-moy

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου